اطلاعات دوره
آموزش جامع Tkinter در پایتونبا علی دژبرد
مسیر آموزشی

آموزش جامع Tkinter در پایتونبا علی دژبرد

125,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 125,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:علی دژبرد4.2
  • زمان:6 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش جامع Tkinter در پایتونپایتون جزء برترین زبانهای برنامه نویسی موجود می باشد که فریمورک و کتابخانه های فوق العاده ای را در زمینه های مختلف علمی ارایه داده است. توسعه اپلیکیشن های دسکتاپ GUI از جمله زمینه هایی است که پایتون ابزارهای مانند Tkinter را ارایه داده است. یادگیری جامع Tkinter می تواند گامی موثر در جهت بهبود زبان و مهارت توسعه برنامه های دسکتاپ باشد. در این دوره با Tkinter به صورت جامع آشنا خواهید شد.
دوره آموزش جامع Tkinter در پایتونبا علی دژبرد دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط علی دژبرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 125,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع Tkinter در پایتونبا علی دژبرد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

erfandehghani

سلام خسته نباشید با دیدن این دوره میشه برنامه دسکتاپ نوشت ؟

parsiya maha

واقعا عالی ...

مرتضی رجبی

بسیار دوره ی جالب و عالی بود من که خیلی استفاده کردم.

hamidrezamahabadi

خیلی خب و جامع بود خیلی چیز ها در این دوره یاد گرفتم و ممنون میشم از ستاد ک درباره pygame و جنگو هم فیلم های آموزشی قرار بدهند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی