اطلاعات دوره
آموزش پیشرفته selenium در پایتونبا امیرحسین ناظوری
مسیر آموزشی

آموزش پیشرفته selenium در پایتونبا امیرحسین ناظوری

90,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 90,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:امیرحسین ناظوری0
  • زمان:9 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش پیشرفته selenium در پایتونسلام خدمت شما تمامی دوستان ، قبلا دوره ایی داخل سایت قرار دادم تحت عنوان "آموزش رایگان Selenium در پایتون"  که میتوانید با کلیک بر روی اینجا به آن دوره دسترسی داشته باشید ! داخل دوره ی "آموزش رایگان Selenium در پایتون" شما با selenium در حد مقدماتی آشنا میشوید و میتوانید ربات هایی در سطح متوسط ، نسبت به اطلاعاتی که از اون دوره به دست آوردید ایجاد کنید . ولی دوره ی جدید ما قراره خیلی خیلی بهتر از دوره ی مقدماتی (آموزش رایگان Selenium در پایتون)  باشه و مطالب خیلی بهتر و پیشرفته تری در رابطه با selenium یاد بگیریم. برای دوره ی جدید یعنی دوره ی "آموزش پیشرفته selenium در پایتون" میتوانم به جرعت بگویم که بهترین دوره ی آموزش selenium در پایتون به زبان فارسی است (تا تاریخ آخرین آپدیت دوره) . راجب اینکه selenium چی هست و چه کاربردهایی داره داخل دوره ی مقدماتی توضیح دادم.برای درک بهتر این دوره توصیه میکنم ویدیو پایین رو مشاهده کنید.پیش نیاز دوره  ، "آموزش رایگان Selenium در پایتون" هست و شما حتما باید بعد از اتمام دوره ی مقدماتی ، دوره ی پیشرفته رو آغاز کنید ، در غیر اینصورت در حین دوره پیشرفته به مشکل بر میخورید.
دوره آموزش پیشرفته selenium در پایتونبا امیرحسین ناظوری دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط امیرحسین ناظوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 90,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشرفته selenium در پایتونبا امیرحسین ناظوری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

m.g.harry.9

سلام و درود بر شما استاد ناظوری من دوره شما را در تلگرام دیدم که رایگان گذاشته اند و اونو دانلود کردم و دیدم و واقا از توضیحات شما در دوره مقدماتی و پیشرفته لذت بردم اما دل خودم راضی نبود که دوره شما رو نخرم و رایگان ببینمش هدف من ساخت یک ربات کسب درامد توی سایت های کلیکی مختلف بود و تونستم یک رباتی بسازم و به این هدفم رسیدم و با همان پول دوره شما رو خریدم گر چه دیگه دیر بود و بدردم نمیخورد اما دل خودم راضی نبود از دوره کاملا راضی بودم پیشنهاد میکنم دوستانی که به این ربات سازی ها علاقه دارند این دوره رو بخرند واقا به کارشون میاد

موسی الرضا شوکتی

خب به ماهم لینکشو بده

Jalil Kowsarian

سلام استاد ناظوری محترم وقتتون بخیر من هم یک کارگر ساده بسته بندی در کارخانه تولید بطری های شیشه ای هستم و کارم اینه که با دست بطری ها رو از روی نوار نقاله برمیدارم و روی کارتن پالت میچینم. دوازده ساعت ایستاده و درحال خم و راست شدنم. از بچگی به برنامه نویسی علاقه داشتم و از شش ماه قبل تصمیم گرفتم که هر روز حتی یک ساعت هم شده به دیدن آموزش پایتون بپردازم. خوشحالم چون تنها کارگر بسته بندی جهانم که اکانت گیت‌هاب داره و چندین برنامه ساده پایتون نوشته و تقریباً مطمعنم که این رکورد تا ابد نخواهد شکست. از شما هم بسیار سپاسگزارم بابت اینکه آموزش بسیار ارزنده و کاربردی تهیه کردید. برای عملی کردن ایده بزرگی که در سر دارم از این آموزش خوب شما خیلی چیزها یادگرفتم. می‌خواستم درخواست کنم پرقدرت و مصمم به همین مسیر عاقبت سازی که درپیش گرفتید ادامه بدید ، ما استعدادهای هرز رفته هم از شما حمایت می کنیم. عافبتتون بخیر باشه انشاالله

شکور علیشاهی

راضی بودم. ممنون

شکور علیشاهی

راضی بودم. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی