اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی برنامه نویسی سالیدیتی (Solidity)
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی برنامه نویسی سالیدیتی (Solidity)

375,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 375,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:بهادر قدم خیر0
  • زمان:6 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش مقدماتی برنامه نویسی سالیدیتی (Solidity)همونطور که مشخصاً از عنوان این دوره متوجه شدین، قرار هستش که تو این دوره از آموزش برنامه نویسی سالیدیتی، برنامه نویسی سالیدیتی رو بصورت مقدماتی با هم دیگه یاد بگیریم. پس بریم که یه دید کلی از سالیدیتی و آینده کاریمون توی اون بدست بیاریم.احتمال میدم شما دوست عزیزی که وارد صفحه این دوره شدین، احتمالاً از میانگین درآمد متخصص حوزه برنامه نویسی بلاکچین در دنیا مطلع باشین و همین موضوع باعث شده که تمایل به یادگیری این حوزه پر درآمد پیدا کنین(شرکت های فعال دنیا تو این حوزه، میشه گفت حقوقی در حدود 2 برابر سایر حوزه های برنامه نویسی به متخصص برنامه نویس حوزه بلاکچین پرداخت میکنن)تازه علاوه بر درآمد مستقیم این حوزه، امکانات بسیار زیاد دیگه ای هم برای متخصصین این حوزه وجود داره، از شریک شدن در سهام شرکت گرفته، تا سهیم شدن در توکن های پروژه، و تا حتی پوزیشن های مشاوره ای مختلف و ....حالا این عزیزان متخصص برنامه نویسی بلاکچین چیکار میکنن؟یک قسمت از کارشون نوشتن قراردادهای هوشمند با استفاده از زبان برنامه نویسی سالیدیتی هستش. با یادگیری برنامه نویسی سالیدیتی، میتونیم پروژه ها و حتی کسب و کارهای مختلف جدیدی رو پیاده سازی کنیم و وارد یک صنعت بسیار پردرآمد و پرمنفعت، و در عین حال، بسیار بسیار آینده دار بشیم. چون تازه اول راه بلاکچین هستیم، و هنوز این صنعت به بلوغ هم نرسیده، پس چه بهتر که جزو اولین گروه هایی باشیم که وارد این حوزه میشیم تا بتونیم آینده مون رو تضمین کنیم. پس ضرورت آموزش برنامه نویسی سالیدیتی یا کلاً حوزه بلاکچین، مشخصاً میتونه دریچه ای برای آینده ای روشن تر و جذابتر برای ما باشه.اگر از علاقه مندان تکنولوژی هستید، احتمالاً باید اسم بلاکچین رو شنیده باشید. شاید هم مستقیم اسم خودش رو نشنیده باشین و فقط با کاربردهای اولیه اون آشنا شده باشین.اگر اسم بیت کوین یا اتریوم رو شنیده باشین، اینها همون اولین های دنیای بلاکچین هستن.شاید خیلی ها فکر کنن که حوزه بلاکچین، فقط برای خرید و فروشه و مثلاً فقط برای ترید هستش که قیمت ارزهای مختلف هم هی بالا پایین میرن. اما باید دقت کنید که بلاکچین، مقوله ای جدا از کاربرد صرف اون به عنوان یک رمزارز هستش.با استفاده از بلاکچین، خیلی کارها رو میشه کرد که سابق بر این و تو دنیای سنتی یا حتی web2 این کاربردها ممکن نبودن. به خاطر همین ما با ظهور فناوری بلاکچین، و پیشرفت هرچه بیشترش، در سالهای پیش رو، کاربردهای خیلی بیشتر و بیشتری رو ازش خواهیم دید.سرفصل های دوره:آشنایی با زبان برنامه نویسی سالیدیتیآشنایی با محیط کاری Remix Ideساختار کد قرارداد هوشمند سالیدیتیاولین قرارداد هوشمند ماData Type ها در سالیدیتیData Structures در سالیدیتیمتغیرهای Local و StateGlobal VariablesScopesتعریف یک تابع در سالیدیتیFunction modifierView FunctionPure FunctionNon-payable FunctionPayable Functionانواع روش های دریافت خروجی از تابعFunction overloadingانواع مقادیر عددی در سالیدیتیBoolean TypeAddress TypeEnum TypeByte TypeArray TypeString TypeMapping TypeStruct TypeBytes TypeData LocationsConstructorConstant و ImmutableError Handling(Require)Error Handling(Revert)Error Handling(assert)ConditionsLoopsEventsواحدهای زمانیواحدهای پولیCommentنصب کیف پولشارژ کیف پولاتصال Remix Ide به کیف پولارث بری مقدماتیImportروش های انجام انتقالات مالی
دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی سالیدیتی (Solidity) دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط بهادر قدم خیر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 375,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی سالیدیتی (Solidity) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوالفضل عباسیان

سلام جناب قدم خیر خواستم یک تشکر و خسته نباشید ویژه برای این دوره بهتون عرض کنم، واقعا دوره معرکه ای بود و اینکه گفته بودید یک دوره پیشرفته هم در راهه، می خواستم اگر ممکنه بدونم حدودا چقدر تا بارگذاری دوره روی سایت باقی مونده؟

بهادر قدم خیر (مدرس)

سلام خدمت شما دوست عزیز از انرژی خوبتون سپاسگزارم خوشحالم که دوره براتون مفید بوده بله، به امید خدا قبل از سال شروع خواهند شد. علاوه بر اون، دوره های دیگه ای نیز بزودی شروع خواهند شد و به علاوه یه خبر خوب دیگه هم ایشالا احتمالاً بعد از عید (فک کنم تا اردیبهشت ایشالا) بتونم براتون داشته باشم :-) بازم ممنون از همراهیتون

علی ابونصری

سلام لطفا ادامه دوره رو برگزار کنید

بهادر قدم خیر (مدرس)

سلام خدمت شما دوست عزیز بله حتماً ادامه دوره و علاوه بر اون، دوره های دیگه ای بزودی شروع خواهند شد

اسماعیل حاجی زاده

سلام. دوره پیشرفته تر سالیدیتی ساخته میشه یا نه؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی