اطلاعات دوره
دوره پیشرفته یادگیری ماشین با پایتون
مسیر آموزشی

دوره پیشرفته یادگیری ماشین با پایتون

700,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 700,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:سید امیر آگاه0
  • زمان:3 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره پیشرفته یادگیری ماشین با پایتوناین دوره بعنوان مکمل و در ادامه دوره مقدماتی یادگیری ماشین با پایتون طراحی و ارائه گردیده است. در دوره مقدماتی علاوه بر مرور سریع بر زبان برنامه نویسی پایتون, کتابخانه های کاربردی و مورد نیاز یادگیری ماشین, مفاهیم و اصول تئوری یادگیری ماشین و برخی از متدها و روش های Classification و Regression اموزش داده شد. در این دوره متدهای بیشتری از یادگیری ماشین, مطابق روال ابتدا با اموزش مفاهیم تئوری و سپس با پیاده سازی توسط پایتون ارائه خواهند شد. متدهایی مانند SVM,K mean, K nearest و دیگر مطالب مورد نیاز, در این دوره ارائه و در ادامه مفاهیم NLP , همچنین پیاده سازی برخی از کاربردهای ان با استفاده از کتابخانه های مربوطه ارائه میگردد, که برای درک و اشنایی با مبحث جذاب, گسترده و پیچیده NLP طراحی گردیده است.در ارائه دوره, فرض بر تسلط کامل دانش پژوهان بر زبان برنامه نویسی پایتون و مفاهیم اولیه یادگیری ماشین میباشد. در این دوره سرعت ارائه مطالب نسبت به دوره مقدماتی بیشتر میباشد. چنانچه دانش پژوهان عزیز تسلط کافی بر دوره مقدماتی داشته و ارتباط مناسبی با انها برقرار نموده باشند, دوره حاضر با هدف تکمیل شناخت و اموزش بیشتر یادگیری ماشین مفید میباشد.پس از گذراندن دوره, دانش پژوهان تسلط کافی بر مباحث یادگیری ماشین خواهند داشت و در صورت نیاز امکان مطالعه منابع و مراجع اکادمیک به منظور تعمیق درک مفاهیم مرتبط را خواهند داشت. در طراحی و اجرای دوره هدف ارائه مفاهیم اکادمیک حسب ضرورت و نیازمندی صرفا جهت درک بهتر دستورات و توانمندسازی دانش پژوهان عزیز در پیاده سازی متد ها و الگوریتم ها بوده است. مخاطبان دوره :این دوره مناسب دانش پژوهانی است که مایل هستند, با مفاهیم یادگیری ماشین اشنایی عمیق تری پیدا و تسلط بیشتری بر متدهای پیاده سازی ان داشته باشند. سرفصل های دوره:1) معرفی دوره2) مفاهیم تئوری پیشرفته تر یادگیری ماشین3) مفاهیم و مدل K Nearest Neighbors4) مفاهیم و مدل Support Vector Machine5) مفاهیم و مدل K means6) مفاهیم و مدل Naïve Bayas7) مفاهیم و مدل NLP(Natural Language Processing)8) جمع بندی دوره 
دوره دوره پیشرفته یادگیری ماشین با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط سید امیر آگاه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 700,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره پیشرفته یادگیری ماشین با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی