اطلاعات دوره
آموزش کتابخانه discord.py در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش کتابخانه discord.py در پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:پرهام کرباسی0
  • زمان:4 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش کتابخانه discord.py در پایتوندر این دوره اول به صورت کامل پایتون با حل مثال به شما آموزش داده می شود و پس از آن کار با دیتابیس مونگو را به شما یاد می دهیم و بعد از آن وارد مباحث بات نویسی با کتابخانه discord.py می شویم که تمام موارد مورد نیاز آن را یاد خواهید گرفت و 16 پروژه در آنجا انجام می شود که هر پروژه آن به صورت پروژه لایو می تواند در رزومه شما مورد استفاده قرار می دهد و در این دوره یاد می گیرید به طور کامل برای سرورهای شخصی بات طراحی کنید و بات پابلیک که در چند سرور بتواند مورد استفاده قرار بگیرد در دوره ی پیشرفته مورد بحث قرار داده می شود.سرفصل های دورهفصل 1: یادگیری پایتون از صفر تا صدفصل 2 :آموزش کار با دیتابیسفصل3: آموزش کتابخانه discord.pyفصل4:نوشتن بات سرور شخصی با discord.py
دوره آموزش کتابخانه discord.py در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط پرهام کرباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتابخانه discord.py در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی