اطلاعات دوره
آموزش کتابخانه استاندارد پایتون
مسیر آموزشی

آموزش کتابخانه استاندارد پایتون

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی دژبرد4.2
  • زمان:3 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس ارائه ماژول‌هایی است که با پایتون نصب می‌شوند و نیاز به نصب جداگانه ندارند و تحت عنوان کتابخانه استاندارد پایتون شناخته می‌شوند. لازمه یادگیری این آموزش، آشنا بودن به زبان برنامه‌نویسی پایتون است. در این فرادرس موضوعاتی از جمله: دایرکتوری (Directory) و فایل، زمان، اعداد، دسترسی به اینترنت و رمزنگاری و... را بررسی و ماژول‌های مربوط به هر مبحث را آموزش می‌دهیم.
دوره آموزش کتابخانه استاندارد پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی دژبرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتابخانه استاندارد پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسین

با سلام ضمن تشکر از جناب آقای دژبرد برای تهیه این مجموعه و دسته بندی خوبشون، به نظر میرسه که مطالب کم عمق بیان شده و صرفا جنبه معرفی دارن. شاید با کمی عمیق تر شدن و به کاربردن مثال های بهتر و کاربردی تر مطالب بتونن بسیار کاربردی تر بشن. بازهم ممنون بابت زحمات و تلاش استاد گرامی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی