اطلاعات دوره
آموزش رایگان مدارهای دیجیتال و تکنیک پالس
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مدارهای دیجیتال و تکنیک پالس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از آموزش مدارهای دیجیتال و تکنیک پالس آشنایی مهندسین برق به‌خصوص دانشجویان گرایش‌های دیجیتال، الکترونیک و مخابرات با مدارهای مختلط و دیجیتال است. در ابتدا مدارهای مرتبه‌ی اول یادآوری می‌شوند، سپس حالت گذرای دیود و ترانزیستور بیان می‌شود. سپس به‌عنوان اساس این درس به مدارهای مولتی ویبراتور شامل مدارهای دوحالته و اشمیت‌تریگر، مدارهای تک‌حالته و نوسانی پرداخته می‌شود. سپس تحقق این مدارها با تراشه‌های خاص مانند تایمر 555 و گیت‌های سیماس و همچنین تقویت‌کننده‌های عملیاتی پرداخته می‌شود. در انتهای مدارهای حلقه قفل‌فاز و مبدل‌های آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ بیان می‌شوند. ***این دوره در بهار 99 ضبط شده‌است***
دوره آموزش رایگان مدارهای دیجیتال و تکنیک پالس دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حسین میارنعیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مدارهای دیجیتال و تکنیک پالس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پويا

من با اين استاد درس داشتم در دانشگاه.هم نحوه تدريسشون عاليه و هم بار علمي بسيار بالايي دارند .

کاربر مکتب‌خونه

خدا خیر به این معلم محترم بدهد. من تازه متوجه میشم تکنیک پالس یعنی چی. خدا بر خوان علمیشون برکت بده من که حسابی استفاده کردم واقعا اگر همه اساتید دروس رو اینطوری تدریس کنند وضعیت مهندسی در کشور ما دگرگون میشود. ممنون مکتب خونه

غلامحسین

امیدوارم همیشه موفق باشند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی