اطلاعات دوره
دوره آموزشی سیسکو CCNAبا حامد یونسیان
مسیر آموزشی

دوره آموزشی سیسکو CCNAبا حامد یونسیان

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:حامد یونسیان0
  • زمان:11 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزشی سیسکو CCNAدوره CCNA که اولین مدرک ارائه شده توسط شرکت سیسکو می باشد کوتاه شده عبارت Cisco Certified Network Associate است. این دوره CCNA شامل سرفصل های جدید ارائه شده توسط شرکت سیسکو در سال 2020 است که علاوه بر این سرفصل ها نکات بیشتری در رابطه با شبکه های LAN و WAN توضبح داده خواهد شد.شما بعد از این دوره توانایی پیکربندی سوئیچ ها و روتر های شرکت سیسکو تا سطح شرکت ها وسازمانهای متوسط را خواهید داشت.همچنین با مباحث Routing , Switching,security و Tshoot آشنا میشوید.
دوره دوره آموزشی سیسکو CCNAبا حامد یونسیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط حامد یونسیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی سیسکو CCNAبا حامد یونسیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

rahman9317

سلام استاد خسته نباشید خیلی خوب و روان آموزش میدهید من network الان دوره ccna را شروع کردم ایشالا این دوره اوکی بشم و دورهای بعد با شما ادامه بدهم

[email protected]

استاد بعد این دوره امکان صدور مدرک هست؟و اینکه این دوره بروز هستش

محمد عرفان

سلام مگه میشه اخه ccna 11 ساعت خیلی کمه استانداردش 30 ساعت هست چه نسخه ای از ccna یاد میدید؟؟ به نظرم نیاز به اپدیت هست

Lion A

استاد اگه میشه یه راه ارتباطی در اختیار ما بذارید این ایدی اینستا که گذاشتید معتبر نیست و نمیتونیم شما رو پیدا کنیم .ممنون

twg97211

سلام من در سایت مکتب خونه دوره ccna را دیدم که زمان درس 83 ساعت بود ولی این دوره 11 ساعت است

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی