اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اسکرچ برای کودکان
مسیر آموزشی

آموزش اسکرچ برای کودکان

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:زهرا داودی3.9
  • زمان:2 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Scratch یک‌زبان برنامه‌نویسی بصری و وب‌سایتی سطح بالا و مبتنی بر بلوک است که عمدتاً برای کودکان به‌عنوان یک ابزار آموزشی با مخاطبان هدف سنی 5 تا 16 سال هدف قرار می‌گیرد. کاربران در سایت می‌توانند با استفاده از یک رابط بلوک مانند پروژه‌هایی را در وب سایت ایجاد کنند. برای پیاده‌سازی انیمیشن‌ها و بازی‌ها مورداستفاده قرارمی گیرد و علاوه بر سرگرمی کودکان، آنها را با دنیای برنامه‌نویسی آشنا می‌کند و هوش الگوریتمی و حل مسئله آنها را تقویت می‌کند. در این دوره علاوه بر یادگیری موارد پایه، با پیاده‌سازی بازی‌های متفاوت یادگیری آنها به‌صورت تثبیت شده قرار می‌دهد. دوره آموزش برنامه‌نویسی اسکرچ به کودکان: سفری به دنیای خلاقیت و فناوری! دوره آموزش برنامه‌نویسی اسکرچ به کودکان فرصتی ایده آل برای کودکان شماست تا با دنیای جذاب برنامه‌نویسی و خلق ایده‌های خلاقانه آشنا شوند. در این دوره آموزش برنامه‌نویسی اسکرچ به کودکان، کودکان با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Scratch که به طور خاص برای آموزش برنامه‌نویسی به کودکان طراحی شده است، مفاهیم پایه برنامه‌نویسی را به روشی ساده و سرگرم‌کننده می‌آموزند. با شرکت در این دوره آموزش برنامه‌نویسی اسکرچ به کودکان، کودکان شما قادر خواهند بود: بازی‌ها، انیمیشن‌ها و داستان‌های تعاملی بسازند. مهارت‌های حل مسئله و تفکر منطقی خود را تقویت کنند. خلاقیت خود را به کار گرفته و ایده‌های جدیدی را خلق کنند. با مفاهیم پایه برنامه‌نویسی آشنا شده و برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر در آینده آماده شوند. این دوره آموزش برنامه‌نویسی اسکرچ به کودکان برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای تمام کودکان در سنین 7 تا 12 سالگی که علاقه‌مند به یادگیری برنامه‌نویسی و خلق ایده‌های خلاقانه هستند، مناسب است. با شرکت در این دوره آموزش برنامه‌نویسی اسکرچ به کودکان، کودکان شما چه چیزهایی را یاد می‌گیرند؟ در این دوره آموزش برنامه‌نویسی اسکرچ به کودکان، کودکان با مفاهیم پایه برنامه‌نویسی از جمله متغیرها، حلقه‌ها، شرط‌ها و توابع آشنا می‌شوند. همچنین، آن‌ها یاد می‌گیرند که چگونه با استفاده از Scratch بازی‌ها، انیمیشن‌ها و داستان‌های تعاملی بسازند. علاوه بر این، کودکان در این دوره مهارت‌های حل مسئله و تفکر منطقی خود را نیز تقویت می‌کنند و یاد می‌گیرند که چگونه به طور خلاقانه به مشکلات حل کنند. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش اسکرچ دیگر به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش اسکرچ برای کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط زهرا داودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسکرچ برای کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی