اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ترفندهای دیجیتال مارکتینگ با ChatGPT
مسیر آموزشی

آموزش ترفندهای دیجیتال مارکتینگ با ChatGPT

319,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 319,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ترفندهای دیجیتال مارکتینگ با ChatGPT با دوبله اختصاصی مکتب‌خونه، شما می‌آموزید بازاریابی دیجیتال امروزه یکی از حوزه‌های پویایی است که از ابزارهای هوش مصنوعی، از جمله ChatGPT، بهره می‌برد تا به بازاریابان در ارائه بینش و افزایش تلاش‌هایشان کمک کند. ChatGPT از طریق الهام‌گیری از محتوا، تحقیق کلمات کلیدی، ویرایش محتوا، ترجمه، تولید طرحواره برای سئو، و بهینه‌سازی برچسب‌های عنوان و توضیحات متا، می‌تواند در انواع فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد. با آموزش و تنظیم ChatGPT برای استفاده در چارچوب کسب و کار، تنظیم دستورالعمل‌های سفارشی، و بهره‌گیری از پرایمینگ، می‌توان عملکرد و کیفیت بازخوردهای آن را بهبود بخشید. با استفاده مداوم و تکراری از ChatGPT، دقت و کیفیت محتوای تولیدی نیز قابل افزایش است، که در نهایت، این ابزار قدرتمند می‌تواند در تمامی زمینه‌های بازاریابی از نوشتن تبلیغات تا تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی، به بازاریابان کمک کند.
دوره آموزش ترفندهای دیجیتال مارکتینگ با ChatGPT دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط وبسایت آموزشی Robin & Jesper مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 319,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترفندهای دیجیتال مارکتینگ با ChatGPT را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی