اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اتوکد برای دانشجویان معماری در کمتر از 4 ساعت
مسیر آموزشی

آموزش اتوکد برای دانشجویان معماری در کمتر از 4 ساعت

209,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 209,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمد کریمی5
  • زمان:3 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 آیا دانشجوی معماری هستید و به دنبال یادگیری سریع اتوکد در آستانه ترم دانشگاهی هستید؟  این دوره فشرده و تخصصی در کمتر از ۴ ساعت به شما آموزش می‌دهد که چطور با اتوکد کار کنید و پروژه‌های خود را به انجام برسانید.  آیا ترم آخر رشته معماری هستید و هنوز با اتوکد دست‌وپنجه نرم می‌کنید؟  پروژه‌هایتان انباشته شده و زمان کافی برای یادگیری اتوکد به روش‌های سنتی ندارید؟  نگران نباشید، ما راه حل مشکل شما را داریم!  دوره آموزشی تخصصی اتوکد برای دانشجویان معماری به شما کمک می‌کند تا در کمتر از ۴ ساعت اتوکد را یاد گرفته و بتوانید پروژه‌های خود را با این نرم افزار قدرتمند به انجام برسانید.  این دوره آموزشی  برای چه افرادی تهیه و طراحی شده است؟  در آستانه امتحانات پایان ترم هستند و هنوز اتوکد را یاد نگرفته‌اند. به دنبال سریع‌ترین روش برای یادگیری اتوکد هستند. می‌خواهند با استانداردترین روش‌های کار با اتوکد آشنا شوند. در این دوره آموزشی، شما با موارد زیر آشنا خواهید شد:  محیط کار اتوکد و ابزارهای مختلف آن  ترسیمات دوبعدی در اتوکد  اصول و قواعد نقشه‌کشی با اتوکد  تنظیمات و دستورات پیشرفته اتوکد  کاربرد اتوکد در معماری  و تمام عملیات موردنیاز برای یک پروژه  مزایای این دوره آموزشی  سرعت بالا در یادگیری: این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مطالب لازم برای کار با اتوکد را به شما آموزش دهد.  آموزش عملی: تمرکز این دوره بر آموزش عملی اتوکد است و شما با انجام تمرینات مختلف، مهارت‌های خود را در این نرم افزار ارتقا خواهید داد.  محتوای کاربردی: مطالب این دوره با توجه به نیازهای دانشجویان معماری تهیه شده است و شما با گذراندن این دوره، مهارت‌های لازم برای انجام پروژه‌های معماری با اتوکد را کسب خواهید کرد.  صرفه‌جویی در زمان و هزینه: با گذراندن این دوره، شما در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد، زیرا دیگر نیازی به شرکت در کلاس‌های حضوری و یا تهیه کتاب‌های آموزشی پرهزینه نخواهید داشت.   همین امروز این دوره آموزشی را تهیه کنید و اتوکد را در سریع‌ترین زمان ممکن یاد بگیرید!
دوره آموزش اتوکد برای دانشجویان معماری در کمتر از 4 ساعت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 209,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتوکد برای دانشجویان معماری در کمتر از 4 ساعت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی