اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیلتر نویسی کندل‌ها در سایت TSETMC
مسیر آموزشی

آموزش فیلتر نویسی کندل‌ها در سایت TSETMC

939,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 939,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :10 نظر4.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:عرفان صابر0
  • زمان:6 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره یاد می گیریم که چگونه فیلتر کندل های مهم  را در سایت TSETMC پیاده سازی کنیم.( کندل های دوجی - مارابوزو -پوشا و ....) هم چنین فیلتر حجم مشکوک و قدرت خریدار( ورود نقدینگی) نیز مورد بحث قرار می گیرد. با وجود الگوریتم ها و بازارگردان ها کندل ها یا قدرت خریدار به راحتی قابل دستکاری می باشد. اما ما به کمک سه متغیر حجم مشکوک , قدرت خریدار( ورود نقدینگی) و نوع کندل ها سعی می کنیم خطای معاملاتی خود را تا جای ممکن کاهش دهیم. در هر مرحله آخر با بررسی نمودار سهم و تحلیل تکنیکال ,مناطق مناسب خرید را شناسایی می کنیم.  در انتهای این دوره شما می توانید بر اساس استراتژی شخصی خودتون کندل های مورد علاقه ی خود را پیاده سازی کرده و از هر گونه ربات تلگرامی و سایت های اشتراکی بی نیاز شوید.( در واقع ماهی گیری را یاد می گیرید) این دوره هیچگونه پیشنیازی نداشته و مطالب به ساده ترین حالت ممکن بیان می شود. در انتهای دوره نیز یک پروژه کار محور برای شما عزیزان انتخاب شده است که به کمک آن می توانید میزان یادگیری خود از این دوره را برآورد کنید.
دوره آموزش فیلتر نویسی کندل‌ها در سایت TSETMC دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط عرفان صابر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 939,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیلتر نویسی کندل‌ها در سایت TSETMC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی