اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تاثیرگذاری
مسیر آموزشی

آموزش تاثیرگذاری

579,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 579,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Cade Massey0
  • زمان:6 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید دیگران را به دنبال خود و برای رسیدن به هدفی مشترک رهبری کنید؟ در دنیای امروز، "تاثیرگذاری" به مهارتی کلیدی تبدیل شده است که در هر زمینه‌ای، از کسب‌وکار و سیاست گرفته تا روابط شخصی و زندگی روزمره، نقشی حیاتی ایفا می‌کند. دوره "آموزش تاثیرگذاری" که توسط پروفسور کید مسی از دانشکده وارتون ارائه می‌شود، به شما کمک می‌کند تا به رازهای متقاعد کردن و رهبری دیگران پی ببرید. در این دوره، شما با چارچوب قدرت و نفوذ، پویایی شبکه‌های موثر و همچنین مهارت‌های اقناع و اهرم‌سازی آشنا خواهید شد. پس از پایان این دوره قادر خواهید بود: نقاط قوت خود را شناسایی و از آنها برای رسیدن به خواسته‌هایتان استفاده کنید. قدرت و نفوذ خود را افزایش دهید. از روابط و هم‌پیمانی‌ها برای دستیابی به اهداف خود در کسب و کار و زندگی استفاده کنید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ رهبران و مدیران کارآفرینان افراد جویای کار دانشجویان هر کسی که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود در زمینه متقاعد کردن و رهبری دیگران است با شرکت در این دوره، گامی مهم در جهت تبدیل شدن به فردی تاثیرگذارتر در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود بردارید.
دوره آموزش تاثیرگذاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Cade Massey مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 579,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تاثیرگذاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی