اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پردازش تصویر و بینایی ماشین با opencv-python در سیستم عامل لینوکس
مسیر آموزشی

آموزش پردازش تصویر و بینایی ماشین با opencv-python در سیستم عامل لینوکس

709,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 709,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:فاطمه بخشی0
  • زمان:5 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزشی opencv-python شما را با تئوری و پیاده‌سازی الگوریتم‌های پردازش تصویر آشنا می‌کند تا با ترکیب این الگوریتم‌ها، پروژه‌های مختلف را پیاده‌سازی کنید و به توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی بپردازید. در این دوره با چه ابزارهایی آشنا خواهید شد؟ در این دوره با کتابخانه‌های محبوب زبان برنامه نویسی پایتون Anaconda و کتابخانه opencv آشنا می شوید و بدون هیچ دانشی ازتئوری پردازش تصویر و کدنویسی، می‌توانید به سادگی پروژه‌ها، تحقیقات و پایان نامه های خود را انجام داده و از اجرای الگوریتم‌های پردازش تصویر لذت ببرید. در اتمام این دوره، چه توانایی‌هایی به شما اضافه خواهد شد؟ با شروع این دوره، در مدت زمان حدود 6 ساعت آموزش پیوسته، شما با کاربردهای بینایی ماشین، کتابخانه  opencv و سایر کتابخانه های زبان برنامه نویسی پایتون (anaconda) آشنا می‌شوید. شما در این دوره یاد می گیرید که چطور این کتابخانه ها را به زبان برنامه نویسی پایتون اضافه کرده و از کدهای مربوط به حوزه ی بینایی ماشین استفاده کنید. پیاده‌سازی‌های این دوره شامل موضوعاتی مانند عملیات مهم پردازش تصویر، ردیابی اشیاء در حال حرکت، شناسایی اشیاء، کالیبراسیون دوربین و روش های طبقه‌بندی داده‌ها می‌باشد. پیش‌نیازهای این دوره چیست؟ داشتن دانش ابتدایی برنامه‌نویسی و همچنین آشنایی با زبان برنامه‌نویسی پایتون، یک پیش‌نیاز و مزیت برای گذراندن هر چه بهتر این دوره به حساب می‌آید. در این دوره تلاش شده تمام کدهای استفاده شده در این دوره را از ابتدا توضیح داده شود. همچنین مراحل نصب ابزارهای لازم نیز از ابتدا و به صورت عملی توضیح داده شده است.
دوره آموزش پردازش تصویر و بینایی ماشین با opencv-python در سیستم عامل لینوکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط فاطمه بخشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 709,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش تصویر و بینایی ماشین با opencv-python در سیستم عامل لینوکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی