اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک عمومی هالیدی - شاره، موج و ترمودینامیک
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک عمومی هالیدی - شاره، موج و ترمودینامیک

439,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 439,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در اکثر دانشگاه‌های ایران استادان برای تدریس دروس مقدماتی فیزیک از کتاب فیزیک هالیدی کمک می‌گیرند. باتوجه‌به اینکه یادگیری با فیلم‌های آموزشی بسیار نسبت به خواندن کتاب کاراتر است و همچنین خیلی از دانشجویان به دلیل مشغله‌های متنوع ممکن است نتوانند در کلاس‌های دانشگاهی حاضر شوند، این دوره‌ها را تهیه کرده‌ایم تا کمکی به شما دانشجویان عزیز شود. در این دوره آموزش فیزیک هالیدی شش فصل از کتاب فیزیک عمومی هالیدی ویرایش دهم تدریس می‌شود که در کتاب زبان‌اصلی شماره‌های فصول 14 تا 20 است. موضوعات مورد بحث شاره‌ها، موج و ترمودینامیک است. علاوه بر دانشجویان رشته‌های مهندسی و علوم پایه، دانش‌آموزان و داوطلبان المپیادهای علمی نیز می‌توانند از دوره استفاده کنند. به تعداد کافی مسئله حل می‌شود چون مباحث مفهومی فیزیکی برای درک و فهم نیاز به برخورد با مسائل متفاوت دارند. در مبحث شاره به قوانین فیزیکی حاکم بر مایعات و گازها پرداخته می‌شود. در اینجا یاد می‌گیریم فشار در مایعات چگونه تغییر می‌کند. در بحث موج‌ها به نحوهٔ حرکت موج با زمان و رابطه آن با مکان پرداخته می‌شود. موج صوتی را با جزئیات کافی موردمطالعه قرار می‌دهیم. در بحث ترمودینامیک مفهوم گرما و دما را بررسی می‌کنیم. به طور ویژه رفتار گازها را بررسی می‌کنیم. همچنین قوانین اساسی ترمودینامیک را توضیح می‌دهیم.
دوره آموزش فیزیک عمومی هالیدی - شاره، موج و ترمودینامیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرحسن میوه‌چیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 439,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک عمومی هالیدی - شاره، موج و ترمودینامیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی