اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مکانیک و برق خودرو
مسیر آموزشی

آموزش مکانیک و برق خودرو

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:OCSALY Academy0
  • زمان:3 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش مکانیک و برق خودرو چه می‌آموزیم؟ در این دوره  تعمیر خودرو را از سطح ابتدایی تا حرفه‌ای را بیاموزید همچنین، نکات و ترفندهایی را از مکانیک‌های با تجربه یادبگیرید. اگر شما این دوره را انتخاب کرده‌اید احتمالا برای یکی از این دو دلیل است: یا خود را برای ورود به حوزه خدمات خودرو آماده می‌کنید، یا مهارت‌های خود را گسترش می‌دهید تا سیستم‌های برقی خودرو را نیز یادبگیرید. در هر صورت، برای انتخاب یکی از سریع‌ترین بخش‌های همگام‌سازی شده‌ی صنعت خودرو را به شما تبریک می‌گوییم. کار با سیستم‌های برقی می‌تواند چالش‌برانگیز و در عین حال بسیار مفید باشد. با این حال، گاهی اوقات یادگیری سیستم های برقی می‌تواند بسیار خسته و یا مشکل باشد. امیدواریم با شیوه‌ی ارائه شده در این دوره نه تنها سیستم‌های برقی را درک کنید، بلکه در آن حرفه‌ای شوید. روش‌های زیادی برای توضیح نظریه الکتریسیته وجود دارد و می‌توان از تعاریف زیادی استفاده کرد. برخی الکتریسیته را با جریان آب مقایسه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر آن را به روشی کاملا علمی توضیح می‌دهند. در این دوره تئوری برق به شیوه‌ای واضح و دقیق ارائه شده است. این دوره برای چه کسانی مناسب است: مبتدیان مکانیک خودرو
دوره آموزش مکانیک و برق خودرو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط OCSALY Academy مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکانیک و برق خودرو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی