اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی دیجیتال مارکتینگ و E-commerce
مسیر آموزشی

آموزش مبانی دیجیتال مارکتینگ و E-commerce

339,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 339,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش مبانی دیجیتال مارکتینگ و E-commerce، به شما مهارت‌هایی می‌آموزد که برای کار کردن در نقش‌های مبتدی در این زمینه نیاز دارید. افرادی که در بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک(E-commerce) کار می‌کنند به سازمان‌های خود کمک می‌کنند تا مشتریان جدید جذب کنند، مشتریان را از طریق کانال‌های دیجیتال مختلف درگیر کنند و تراکنش‌هایی مانند خرید و وفاداری مشتری را مدیریت کنند. در این دوره، مشاغل سطح مبتدی در بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک را بررسی می‌کنید و با نقش‌ها و کارکردهایی را که آن مشاغل در یک سازمان ایفا می‌کنند آشنا می شوید. همچنین در مورد قیف بازاریابی و چگونگی شکل دادن به سفر مشتری یاد خواهید گرفت. کارمندان گوگلی که در حال حاضر در این زمینه کار می‌کنند شما را راهنمایی می‌کنند. آن‌ها به طور عملی و با ارائه مثال‌های شبیه‌سازی شده از کارهای رایج در بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک به شما آموزش می‌دهند و برخی از بهترین ابزارها و منابع مورد استفاده در این زمینه را به شما معرفی می‌کنند. برای گذراندن این دوره هیچ سابقه کاری‌ای لازم ندارید. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود: تعریف زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک شرح وظایف شغلی یک هماهنگ‌کننده بازاریابی دیجیتال و تحلیلگر تجارت الکترونیک (و عناوین شغلی مشابه) شرح خلاصه اینکه چگونه این برنامه به شما کمک می‌کند تا برای حرفه خود در بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک آماده شوید شناسایی نقش‌ها و کارکردهایی را که بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک در یک سازمان ایفا می‌کنند درک سفر مشتری و عملکرد نقشه‌های سفر  توضیح مفهوم قیف بازاریابی درک عناصر و اهداف استراتژی بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک
دوره آموزش مبانی دیجیتال مارکتینگ و E-commerce دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 339,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی دیجیتال مارکتینگ و E-commerce را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی