اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اندنوت 21
مسیر آموزشی

آموزش اندنوت 21

209,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 209,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی حسنی0
  • زمان:1 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

EndNote یکی از بهترین و جامع‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت اطلاعات و استناد در روند پژوهش است که در جهت سهولت کار پژوهشگران عرضه شده است. Endnote باتوجه‌به اینکه امروزه مدیریت اطلاعات علمی برای پژوهشگران حوزه‌های مختلف یک دغدغه شده است، کمک بسیار مؤثر و چشمگیری به پژوهشگران و نویسندگان مقالات علمی در زمینه مدیریت مستندات، نوشتن مقالات علمی و نشر مقاله بر اساس استانداردهای مختلف ناشرین بین‌المللی می‌نماید. این نرم‌افزار می‌تواند با ارائه بیش از 7000 استاندارد نشر مقاله و انواع فرمت‌های پذیرفته شده بین‌المللی استناد نویسی، با یکپارچه شدن با MS-WORD کمک شایانی هم به پژوهشگران و هم به اعضای هیئت تحریریه مجلات علمی برای پذیرش مقالات کند. آشنايی با نرم‌افزار و جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی  آشنايی با مقالات در ژورنال‌های مختلف   تعريف و بررسی كاربردهای نرم‌افزار در مقاله‌نویسی و پایان‌نامه  آشنايی با پایگاه‌های اطلاعاتی داخلی و خارجی  آشنايی با محیط نرم‌افزار   واردكردن منابع به‌صورت دستی و استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی  تعريف منابع به‌صورت دستی در كتابخانه EndNote  فراخوانی منابع از پایگاه‌های اطلاعاتی در كتابخانه EndNote  واردکردن منابع و ارجاع آن‌ها در متون علمی  ارجاع منابع با استفاده از نرم‌افزار EndNote در متن و انتهای متن  آشنايی با مدیریت ارجاع‌دهی و زبانه EndNote در نرم‌افزار Word  سبک‌های نگارشی (Styles)   آشنايی با سبک‌های موجود در نرم‌افزار EndNote و كاربرد آن‌ها
دوره آموزش اندنوت 21 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی حسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 209,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندنوت 21 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی