اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقاشی سیاه قلم مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نقاشی سیاه قلم مقدماتی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزشی نقاشی سیاه‌قلم (مبتدی)، به دلیل  زیبایی که دارد طرف‌داران بسیار زیادی دارد و هر فردی می‌تواند با این نوع، ارتباط برقرار می‌کند. در این نوع تکنیک از ترکیب رنگ‌های مشکی و خاکستری استفاده می‌شود و این تکنیک، با کارکردن بر روی جزئیات و تمرکز دقیق بروی آن‌ها نقاشی را بر روی کاغذ به تصویر می‌کشد. افراد علاقه‌مند به یادگیری حرفه‌ای نقاشی سیاه‌قلم (مبتدی)، ابتدا باید دورهٔ مبتدی را آغاز کرده و سپس با گذراندن دوره‌های نیمه پیشرفته و پیشرفته گروه هنری سبحان، می‌توانند به‌صورت یک طراح فوق حرفه‌ای آثار زیبایی از خود را به نمایش عموم بگذارند. یکی از مهم‌ترین عواملی که در موفقیت نقاشی سیاه‌قلم (مبتدی) یا هر هنر دیگر، تأثیرگذار است. به‌کارگیری قوه تخیل قوی و علاقه، ذوق، تمرین و پشتکار زیاد است و همچنین روحیهٔ آموزش‌پذیری در تکنیک نقاشی سیاه‌قلم (مبتدی)، از طریق دید هنری به تمام محیط اطراف زندگی خود و استفاده از این آموزش‌ها در نقاشی و بیان احساسات با خلق آثاری منحصربه‌فرد و زیبا است.
دوره آموزش نقاشی سیاه قلم مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سبحان طباطبایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقاشی سیاه قلم مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی