اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خوددرمانی سندرم متقاطع فوقانی
مسیر آموزشی

آموزش خوددرمانی سندرم متقاطع فوقانی

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:Mathias Van Den Broeck5
  • زمان:1 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سندرم متقاطع فوقانی یک مشکل رایج است. در این سندروم شاهد افزایش انحنا در سطح بالای کمر هستیم. در نتیجه، گردن نیز انحنای بیشتری پیدا می‌کند و همچنین تیغه‌های شانه به سمت جلو می‌چرخند. پیامدهای این امر می‌تواند شامل مشکلات روتاتور کاف، گردن درد، سردرد، TOSو ... باشد. فیزیوتراپیست‌ها از طریق تمرینات خاصی سعی در رفع این مشکل دارند. تمرینات شامل کشش ساختارهای کوتاه شده، تمرین قدرتی عضلات ضعیف شده، تحرک مفاصل و آموزش وضعیت درست است همچنین توجه داشته باشید که اگر برای مدت طولانی در وضعیت نادرست بوده‌اید، اغلب غیرممکن است که به صورت کامل به وضعیت درست برگردید. با این حال، شانس خوبی وجود دارد که با بازیابی تحرک، مشکلات ایجاد شده به طور موثری کاهش یابد. در دوره آموزش خود‌درمانی برای سندرم متقاطع فوقانی می‌توانید تمرینات خانگی را شروع کنید. تمرینات و آموز‌ش‌های این دوره باعث می‌شوند عوارض ناشی از این سندروم بهبود پیدا کنند. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ افرادی که از سندرم متقاطع فوقانی رنج می برند. تراپیست‌هایی که با افراد مبتلا به متقاطع فوقانی کار می‌کنند.
دوره آموزش خوددرمانی سندرم متقاطع فوقانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Mathias Van Den Broeck مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خوددرمانی سندرم متقاطع فوقانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی