اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ضربه فنی گرامر زبان انگلیسی (دوره متوسطه اول)
مسیر آموزشی

آموزش ضربه فنی گرامر زبان انگلیسی (دوره متوسطه اول)

709,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 709,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی صدور0
  • زمان:1 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس زبان انگلیسی معمولاً برای بچه‌ها جز دروس چالشی هست، عمده این چالش هم برمی‌گرده به غول بیابانی به نام گرامر  البته این تصور اونهایی هست که هنوز در این دوره شرکت نکردن.  در دوره ضربه‌فنی گرامر (1) گرامر کتب هفتم هشتم و نهم رو برات می گم و بخش (2) این دوره هم مربوط به بررسی گرامر متوسطه دوم خواهد بود .  در این دوره گرامر هفتم تا نهم بهتون آموزش داده میشه البته بیشتر هم یاد می‌گیری.بخش‌های این دوره به صورت کتاب به کتاب یا پایه به پایه برای راحتی شما عزیزان به صورت جداجدا قرار دادیم. این دوره برای (ضربه فنی گرامر (1)) برای بچه‌های هفتم تا نهم طراحی شده اما فقط برای اونها نیست.   اهایی چهارمی‌ها پنجمی‌ها و ششمی‌ها از گرامر متوسطه اول می‌ترسی؟ بیا که در این دوره راه ضربه فنی کردنش یاد میگیری.
دوره آموزش ضربه فنی گرامر زبان انگلیسی (دوره متوسطه اول) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی صدور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 709,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ضربه فنی گرامر زبان انگلیسی (دوره متوسطه اول) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی