اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بلاک‌چین و رمزارزها
مسیر آموزشی

آموزش بلاک‌چین و رمزارزها

1,869,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 1,869,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره اموزش بلاک چین و رمزارز ها، نقطه شروع ایده الی است برای افرادی که علاقه مند به ورود علمی به دنیای جذاب رمزارز ها هستند. همچنین افرادی که به دنبال عمیق تر کردن دانش خود، و کسب درامد از این حوزه می باشند، می توانند از مطالب این دوره به طور کامل استفاده نمایند. بلاک چین blockchain، فناوری اصلی ارز دیجیتال بیت کوین به‌حساب می‌آید. بلاک چین نوعی پایگاه داده توزیع‌شده از سوابق تمام تراکنش‌ها یا رویدادهای دیجیتالی است که اجرا شده و بین طرف‌های شرکت‌کننده به اشتراک گذاشته شده‌اند. دوره آموزش بلاک چین با هدف آموزش این فناوری نوین و محبوب در پلتفرم مکتب خونه تهیه و تدوین شده است. در بلاک چین هر تراکنش توسط اکثریت شرکت‌کنندگان سیستم تأیید می‌شود. این شامل تک‌تک رکوردهای هر تراکنش است. بیت کوین محبوب‌ترین ارز رمزنگاری‌شده نمونه‌ای از بلاک چین به‌حساب می‌آید. در بخش بعد دوره آموزش blockchain معرفی خواهد شد و در ادامه توضیحاتی در مورد این فناوری محبوب ارائه خواهد شد. بلاک‌چین به عنوان زیرساختی اساسی، می‌تواند در صنایع مختلف از جمله مالی، زنجیره تأمین، بهداشت و درمان، امور حکومتی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. اهمیت بلاک‌چین در حفظ امنیت، شفافیت و انعطاف‌پذیری در تبادل اطلاعات و ارزش‌ها، آن را به یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌های نوظهور در دنیای اطلاعاتی تبدیل کرده است. دوره آموزش بلاک چین مکتب خونه با هدف شناخت عمیق بیت کوین به‌عنوان اولین و مهم­‌ترین رمز ارز و نحوه کار آن، شناخت عمیق فنّاوری بلاک چین و تسلط بر مفاهیم بلاک چین نسل 2 تهیه و تدوین شده است. نیمه دوم این دوره آموزش blockchain تمرکز بر بحث­‌های اقتصادی، مالی، حقوقی و مدل­‌های کسب­‌وکار مبتنی بر بلاک چین خواهد بود. درواقع در این درس سعی خواهد شد تا خلأ موجود در فضای بلاک چین که همان بحث‌­های مالی و اقتصادی است، به‌طور کامل پوشش داده شود. بدیهی است همان­طور که خود فنّاوری بلاک چین در سال­‌های اولیه عمر خود قرار دارد، علوم مبتنی بر آن نیز همگی همین شرایط را دارند. حال آن­که مباحث مالی و اقتصادی سنتی شاید چند قرن تاریخچه دارند و علوم بالغ‌­تری به شمار می‌­روند. اقتصاد و مدل­‌های کسب‌­وکار مبتنی بر بلاک چین نیز راه درازی دارد تا بتواند تبدیل به علوم بالغی گردند.  دوره آموزش بلاک چین برای تمامی افرادی که با فنّاوری بلاک چین آشنایی دارند و یا می‌خواهد وارد دنیای بلاک چین شوند و در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند، مناسب است. در این دوره به‌صورت کاملی با فناوری بلاک چین آشنا می‌شوند و نقطه شروع خوبی برای آغاز سفر بلاک چین خواهد بود. این دوره آموزشی، پیش‌نیاز خاصی ندارد و همه افراد علاقه‌مند به فنّاوری بلاک چین می‌توانند از آموزش‌های ارائه‌شده بهره ببرند. این دوره به زبان ساده و شیوا فناوری بلاک چین را برای کاربران توضیح می‌دهد و مطالب کاربردی را عمیقا موشکافی می نماید.  دوره آموزش ارائه‌شده در مکتب خونه یک دوره مناسب و عمومی به‌حساب می‌آید و مفاهیمی از ارزهای دیجیتال و بیت کوین، آموزش ارزهای دیجیتال، آموزش تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، آموزش برنامه‌نویسی ارزهای دیجیتال، آموزش صرافی، آموزش تحلیل قیمت بیت کوین و سایر مسائل حرفه‌ای را بیان می دارد. به‌صورت کلی دوره آموزش بلاک چین و رمزارزها نقطه شروع بسیار ایده آلی برای ورود و نیز عمیق تر شدن در دنیای ثروت ساز بلاک چین و رمز ارزها است. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش ارزهای دیجیتال به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش بلاک‌چین و رمزارزها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن بهرام‌گیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,869,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بلاک‌چین و رمزارزها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی