اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش FCE Speaking (B2) - موفقیت در آزمون First Certificate Speaking
مسیر آموزشی

آموزش FCE Speaking (B2) - موفقیت در آزمون First Certificate Speaking

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:today school0
  • زمان:3 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش FCE Speaking (B2) - موفقیت در آزمون First Certificate Speaking تمام آنچه را که برای قبولی در آزمون مکالمه زبان انگلیسی Cambridge First Certificate با نمره عالی نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.اسرار این آزمون را از یک ممتحن کمبریج یاد بگیرید. مدرس دوره طی این دوره آموزشی به شما کمک خواهد کرد که: تدارکات و زمان‌بندی هر بخش از این آزمون را یاد بگیرید. واژگان شخصی خود را بهبود بخشید. ساختارهای خود را به سطح پیشرفته‌تری ارتقا دهید. تلفظ خود را بلند کنید تا واضح و دقیق به نظر برسید. راز قبولی در امتحان را پیدا کنید. چه کارهایی را نباید انجام دهید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ دانشجویانی که در آزمون First (B2) Speaking کمبریج شرکت می‌کنند. هر کسی که می خواهد مکالمه انگلیسی خود را بهبود بخشد. صاحبان کسب‌وکار که باید به انگلیسی نظر بدهند، موافق یا مخالف باشند و تصمیم بگیرند؛ هر آنچه در جلسات نیاز دارید. مدرسان انگلیسی که دانشجویان First Certificate دارند. زبان آموزان انگلیسی که می‌خواهند دانش خود را در مورد ساختارها و واژگان موضوعی افزایش دهند. هر کسی که در موقعیت‌های اجتماعی قرار دارد و باید در مورد خودش صحبت کند. مسافرانی که نیاز به مذاکره در مورد هتل‌ها، فرودگاه‌ها و غیره دارند.
دوره آموزش FCE Speaking (B2) - موفقیت در آزمون First Certificate Speaking دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط today school مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش FCE Speaking (B2) - موفقیت در آزمون First Certificate Speaking را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی