اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Solidworks
مسیر آموزشی

آموزش Solidworks

859,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 859,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:عباس محمدی4.5
  • زمان:7 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با پیشرفت صنعت کامپیوتر و نرم‌افزار، مهندسان مکانیک و هوافضا برای طراحی، ساخت و تست تجهیزات خود از نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی استفاده می‌کنند. نرم‌افزار Solidworks یکی از نرم‌افزارهای قدرتمند دسته CAD است که برای طراحی قطعات مکانیکی استفاده می‌شود. این نرم‌افزار دارای قابلیت طراحی در سه محیط PART و Assembly و Drawing است. نرم‌افزار Solidworks در طراحی صنعتی و طراحی مکانیکی بسیار پرکاربرد است و در عین پیشرفته بودن یادگیری آن بسیار آسان است. با استفاده از نرم‌افزار سالیدورک، کاربران می‌توانند مدل‌های سه‌بعدی از قطعات مکانیکی را طراحی کرده و نقشه‌های استاندارد طرح خود را در محیط طراحی سالیدورک ایجاد کنند. همچنین، این نرم‌افزار با استفاده از نرم‌افزارهای COSMOS امکان آنالیز مهندسی قطعات طراحی شده را نیز دارد. به‌طورکلی، یادگیری نرم‌افزار سالیدورک برای افرادی که در حوزه طراحی و مدل‌سازی سه‌بعدی فعالیت می‌کنند بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند به آن‌ها در انجام پروژه‌های صنعتی کمک شایانی کند
دوره آموزش Solidworks دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط عباس محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 859,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Solidworks را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی