اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کالوکیشن‌ها در زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش کالوکیشن‌ها در زبان انگلیسی

1,069,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 1,069,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری collocationها در زبان انگلیسی می‌تواند تا حد زیادی مهارت‌های زبانی و روان بودن شما را افزایش دهد. کالوکیشنها ترکیبی از کلمات هستند که اغلب با هم همراه می‌شوند و در یک‌زبان، طبیعی و اصطلاحی شده‌اند. درک و استفاده مناسب از collocationها می‌تواند به طور قابل‌توجهی توانایی شما را برای برقراری ارتباط مؤثر بهبود بخشد و بیشتر شبیه یک‌زبان مادری باشد. در این دوره ما اهمیت یادگیری collocationها به زبان انگلیسی، مزایای آن‌ها و استراتژی‌هایی را برای بهبود مهارت‌های collocation شما بررسی خواهیم کرد. کالوکیشنها نقش مهمی در مهارت‌آموزش زبان انگلیسی دارند زیرا به انتقال معانی و عبارات دقیق کمک می‌کنند. به‌جای دانستن تک‌تک کلمات، تسلط بر ترکیب‌بندی‌ها به زبان‌آموزان امکان می‌دهد تا جملات دقیق و معنادار بسازند. به‌عنوان‌مثال، به‌جای گفتن ساده «تصمیم»، زبان‌آموز که ترکیب «make a decision» را می‌داند، می‌تواند افکار خود را دقیق‌تر و طبیعی‌تر بیان کند. با یادگیری collocations، زبان‌آموزان درک عمیق‌تری از نحوه کار کلمات با هم در زمینه‌های واقعی به دست می‌آورند. یکی از مزایای قابل‌توجه یادگیری کالوکیشنها، بهبود در مهارت گفتاری و نوشتاری است. سخنرانان بومی اغلب به طور خودکار و بدون دردسر از کالوکیشن ها استفاده می‌کنند و جریان طبیعی و منسجم‌تری در گفتار خود ایجاد می‌کنند. با گنجاندن collocations در واژگان خود، می‌توانید از دام اینکه بیش از حد تحت‌اللفظی به نظر برسید، یا از واژه‌ها و ترکیبات نامناسب استفاده کنید، اجتناب کنید. این می‌تواند منجر به افزایش اعتمادبه‌نفس در بیان ایده‌ها و نظرات شما به زبان انگلیسی شود. کالوکیشنها همچنین به درک بهتر شنیداری کمک می‌کنند. هنگام گوش‌دادن به سخنرانان بومی، آشنایی با collocations به شما امکان می‌دهد عبارات را راحت‌تر تشخیص دهید و درک کنید، حتی اگر قبلاً با آنها برخورد نکرده باشید. ازآنجایی‌که این لغات همایند در گفتار روزمره رایج هستند، یادگیری آنها به شما کمک می‌کند مکالمات را دنبال کنید و معنای موردنظر را به طور مؤثرتری درک کنید.
دوره آموزش کالوکیشن‌ها در زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حامد اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,069,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کالوکیشن‌ها در زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی