اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی با نرم افزار Autodesk Inventor
مسیر آموزشی

آموزش طراحی با نرم افزار Autodesk Inventor

509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره سعی شده‌است به علاقه‌مندان نرم‌افزار اتودسک اینونتور به صورت کاملاً ساده و اصولی نرم افزار را تدریس کرده به طوری که کسانی که اولین بار است با این نرم افزار نیز کار می‌کنند به خوبی از این آموزش بهره‌مند شوند. در این دوره ابتدا در قالب مثال‌های متعدد، محیط و ایجاد اسکچ دوبعدی را به صورت کاملا حرفه‌ای از سطح مبتدی فراگرفته و اصول نقشه‌خوانی پرداخته و آنرا فرا می‌گیریم.در ادامه با محیط اسکچ سه‌بعدی آشنا شده و مثال‌هایی در این محیط را کار کرده تا در محیط مدل‌سازی سه‌بعدی بتوان از آنها استفاده نمود. پس از آن وارد محیط مدل‌سازی سه بعدی شده و از ابتدا به بررسی مفاهیم اصول سه‌بعدی پرداخته و همچنین مثال‌های متعددی از طراحی سه‌بعدی را مطرح و کامل می‌نمائیم.این آموزش به صورت تخصصی از ابتدا تا حد قابل توجهی مطالب را به مخاطبین منتقل نموده و در صورتی که مطابق شرایط تعیین شده در آموزش اقدام نمائید 99 درصد طرح‌های دوبعدی و سه‌بعدی را می‌توانید مدل‌سازی نموده و مونتاژ قطعات به همراه نماگیری‌ها را به درستی انجام دهید.      
دوره آموزش طراحی با نرم افزار Autodesk Inventor دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا سعادتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی با نرم افزار Autodesk Inventor را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی