اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پرامپت‌نویسی با ChatGPT برای برنامه‌ نویس‌ها
مسیر آموزشی

آموزش پرامپت‌نویسی با ChatGPT برای برنامه‌ نویس‌ها

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Andrew Ng4.3
  • زمان:1 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ChatGPT یکی از پرامپت‌های GPT-3 است که توسط OpenAI ساخته شده است. با استفاده از مفاهیم پردازش زبان طبیعی و معماری پرامپت‌های GPT-3، می‌توانید به راحتی از ChatGPT برای تولید پاسخ‌های خودکار به پرسش‌ها و درخواست‌های کاربر استفاده کنید. در این دوره آموزش پرامپت نویسی chatgpt، به آموزش پرامپت نویسی chatgpt به عنوان یک ابزار NLP پرداخته شده است. آموزش پرامپت نویسی با ChatGPT برای برنامه‌ نویس‌ها در دوره آموزش پرامپت نویسی با ChatGPT برای برنامه نویس‌ها یاد خواهید گرفت که چگونه از یک مدل زبان بزرگ (LLM) برای ساخت سریع برنامه‌های کاربردی جدید و قدرتمند استفاده کنید. با استفاده از OpenAI API قادر خواهید بود با  سرعت بالا قابلیت‌هایی را ایجاد کنید که می‌توانند از طریقی یاد بگیرند و ارزش‌آفرینی کنند که در گذشته گران، سخت و بسیار فنی و یا تقریبا غیر ممکن تلقی می‌شد. در دوره آموزش پرامپت نویسی با ChatGPT برای برنامه‌ نویس‌ها چه مباحثی شرح داده می‌شود؟‌‌ در این  دوره آموزش پرامپت نویسی chatgpt نحوه کار LLMs شرح داده می‌شود و بهترین شیوه ها برای مهندسی پرامپت گفته خواهد شد همچنین به شما نشان می‌دهد چگونه LLM APIs در برنامه‌های کاربردی برای کارهای مختلف استفاده می‌شود. تمامی مفاهیمی که در دوره بیان خواهد شد با مثال‌های زیاد توضیح داده می‌شوند. آموزش پرامپت نویسی با ChatGPT برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش پرامپت نویسی با ChatGPT برای تمامی افرادی که روزانه با این چت بات تحامل دارند و مخصوصا برنامه‌نویسان اهمیت زیادی دارد. با شرکت در این دوره کاربران با بهترین شیوه‌های پرامپت نویسی آشنا خواهند شد.
دوره آموزش پرامپت‌نویسی با ChatGPT برای برنامه‌ نویس‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Andrew Ng مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پرامپت‌نویسی با ChatGPT برای برنامه‌ نویس‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی