اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تشخیص جعل و تردید در اسناد
مسیر آموزشی

آموزش تشخیص جعل و تردید در اسناد

679,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 679,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:فرهود فهیم4.7
  • زمان:4 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از دیرباز واژه "اعتماد" نقش کلیدی در مناسبات تجاری ، مالی و اقتصادی مردم داشته و اصل اولین در معاملات و مراودات ، اعتماد بر اسنادِ فروشنده بود. معامله گران هنگام خرید و فروش ملک، زمین، کالا، مرکب و حتی زمانِ پرداختِ حواله، پولِ رایج، سفته و چک، بر اصالتِ ثمن و مثمن تکیه کرده و آن را مبنای سلامتِ معامله می پنداشتند. حال، اگر تزویر، تقلب و جعل، بر روابط بازار و اقتصاد حاکم گردد و اعتمادِ معامله گران مورد خدشته واقع شود، آیا سنگ بر روی سنگ می ماند؟ اما در عصر جدید با توجه به گسترش روز افزون جعل و تقلب در اسناد و نوشته‌های رایج، بر هر شهروند لازم و ضروری است تا با مفاهیم و مصادیق آن اشنا شده تا در مراودات اجتماعی و اقتصادی مغمون واقع نگردد.   هدف از آموزش تشخیص جعل و تردید در اسناد چیست؟ اهدافِ متعددی برای آشنایی با جعل و تردید در اسنادِ تجاری مورد توجه است اما شاید مهمترین آن عبارت باشد از اینکه اولا خود شهروندان از ارتکاب به جعل در اثر ندانستن در امان مانده و گرفتار مجازات‌های قانونی نگردند و ثانیا با خیال آسوده تری پای در مناسبات اقتصادی و تجاری و اجتماعی بگذارند و از شر جاعلینِ اسناد در پناه باشند.   اهمیت تشخیص جعل و تردید در اسناد چیست؟ برای مصون ماندن از شر جاعلین و گرفتار نشدن در دامِ جعل، چاره‌ای جز آموزش نداریم؛ باید بیاموزیم که جعل چیست و چگونه رخ می‌دهد؟ باید بیاموزیم که استفاده از سند مجعول چگونه و به چه شکل دامان ما را آلوده می کند؟ باید بدانیم که گاهی با یک اشتباه کوچک و حتی با یک لاگ غلط گیر ممکن است ما هم وارد عالم جاعلین شویم و خلاصه آنکه هر میزانی که اگاهی‌ها و آموزش های عمومی ارتقاء یابد، به همان میزان جرم کاهش می‌یابد. بسیار دیده‌ایم که اشخاصِ عادی صرفا به دلیل عدم اشنایی با قوانین و قواعدِ جعل، ناخواسته مرتکب رفتاری شده‌اند که عملا از مصادیق تزویر و تقلب و جعل بوده و سال‌های سال، مجبور به تحمل مجازات گردیده و مسیر زندگی شان عوض شده است؛ یا آنکه ناخواسته اسیر یک سند جعلی شده و با تکیه بر اصالت آن، دارایی و اموال خود را به فناء داده‌اند لذا ضروت دارد تا هر شهروند چه در قالب بازاری، چه در قالب کارمند و یا در هر نقش و منزلتی، با مفاهیم کلی جعل و برخی مصادیقِ عینی آن اشنا گردد تا از عواقب این پدیده به دور باشد.
دوره آموزش تشخیص جعل و تردید در اسناد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرهود فهیم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 679,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تشخیص جعل و تردید در اسناد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی