اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان آمار و احتمالات مهندسی برق
مسیر آموزشی

آموزش رایگان آمار و احتمالات مهندسی برق

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آمار و احتمالات مهندسی از دروس پایه دوره کارشناسی در مهندسی برق است. این درس به‌خصوص برای دانشجویانی که علاقمند به ادامه تحصیل در گرایش مخابرات هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه در بسیاری از شرکت‌های فناوری دنیا از مسائل آمار و احتمال به‌عنوان آزمون هوش و قدرت خلاقیت در مصاحبه‌های شغلی استفاده می‌شود. اسلایدهای مورد استفاده در این درس از جزوه دکتر محمدمهدی نایبی استاد دانشگاه صنعتی شریف هستند که به طور رایگان در اختیار عموم گذاشته شده‌است. موفقیت در صنعت، علم و حتی تجارت همگی در گرو استفاده درست از علم آمار هستند، در سمت دوم نیز احتمال قرار گرفته است که در کنترل و یا شبیه‌سازی رخدادهای مهندسی به ما کمک می‌کند که با‌توجه‌به موارد یاد شده اهمیت فراگیری آمار و احتمال مهندسی را بیان می‌کند. جزوه و تمرین‌های دوره در آدرس زیر قابل مشاهده هستند: ftp://doc.nit.ac.ir/cee/communication/kazemitabar.seyedjavad/Probability
دوره آموزش رایگان آمار و احتمالات مهندسی برق دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جواد کاظمی‌تبار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان آمار و احتمالات مهندسی برق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی