اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور SQLite با سی شارپ
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور SQLite با سی شارپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

به نام خدا با یکی دیگر از آموزش های سی شارپ در خدمت شما هستیم.در این دوره پیش رو،سعی شده به صورت پروژه محور پایگاه داده SQLite آموزش داده شود.امید است تا مورد استفاده قرار گیرد آنچه در این دوره یاد میگیرید به شرح زیر می باشد: قسمت اول SQLite چیست؟ تاریخچه SQLite مزایا و معایب قسمت دوم معرفی پیش نیاز های کار با SQLite معرفی نرم افزارهای مدیریت SQLite […]
دوره آموزش پروژه محور SQLite با سی شارپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در دانشجویار توسط وحید باقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور SQLite با سی شارپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی