اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با مقررات کفایت سرمایه در بانک‌ها
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با مقررات کفایت سرمایه در بانک‌ها

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چگونه بانک‌های خوب و بد را می‌توانیم از هم تشخیص دهیم؟ معیار شناسایی بانک سالم و ناسالم چیست؟ اصولاً تعریف بانک سالم چیست؟ اگر با نظریه کارگزار آشنا باشید، می‌دانید که در سیستم بانکی، بانک‌ها به نیابت از سپرده‌گذاران خود به تأمین مالی سرمایه‌گذاری‌ها می‌پردازند. علی‌رغم اینکه تلاش بانک‌ها این است که وعده‌های پرداخت سود به سپرده‌گذاران را عملی نمایند و در این میان سودآوری خودشان را نیز حاصل کنند، مسئله مهم این است که این سودآوری با چه حدی از ریسک ایجاد شده است. چگونه سپرده‌گذاران به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی یک بانک مطمئن باشند که سپرده‌های آنها در سطح ریسک معقولی قرار گرفته و ثروت آنها از خطرات مختلف مصون شده است. مقررات کفایت سرمایه در پاسخ به این مسئله شکل‌گرفته است. از اولین باری که مقررات کفایت سرمایه در قالب بازل 1 در سال 1988 ابلاغ شد، تعدیلات مختلفی را تجربه کرده که حاصل تکوین سیستم بانکی و شناخت بیشتر بحران‌های مالی و بانکی است. امروزه مقررات بازل 3 به‌عنوان یک استاندارد عمومی به تأیید سیستم بانکی دنیا رسیده است و درحالی‌که بازل 4 در حال بحث‌وبررسی است، بانک‌ها ملزم هستند که حداقل‌های لازم برای تأمین آنرا فراهم نمایند. در این دوره به‌صورت مقدماتی با مفاهیم کفایت سرمایه بانک‌ها و مقررات مربوط به آن آشنا می‌شوید. این دوره برای کارکنان سیستم بانکی به‌ویژه در واحدهای اجرایی و عملیاتی می‌تواند آموزنده باشد. علاوه بر این کسانی که علاقه‌مند به ساختارهای مدیریت ریسک در بانک‌ها هستند می‌توانند آن را مشاهده نمایند.
دوره آموزش آشنایی با مقررات کفایت سرمایه در بانک‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سیدمرتضی حسینی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با مقررات کفایت سرمایه در بانک‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی