اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مجازی‌سازی دسکتاپ با VMware Horizon View 8.5
مسیر آموزشی

آموزش مجازی‌سازی دسکتاپ با VMware Horizon View 8.5

1,599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 1,599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شلاهی4.7
  • زمان:17 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

علت محبوبیت دوره آموزش مجازی‌سازی دسکتاپ که با اسامی مختلفی مثل دوره آموزش VDI، دوره آموزش Horizon، دوره آموزش VMware Horizon View و … چیست و چرا موضوع مجازی‌سازی دسکتاپ به‌عنوان یک راهکار مورداستفاده قرار می‌گیرد و استفاده از آن روبه‌رشد است؟ مجازی‌سازی دسکتاپ یکی از راهکارهای نوین برای تمرکز در مدیریت و کاهش چشمگیر هزینه‌های مختلف سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در سطح دنیاست که شرکت‌های مختلفی مانند VMware، Citrix، Microsoft و … درحال‌توسعه و استفاده از آن هستند که دراین‌بین محصول کمپانی VMware با نام Horizon View به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای پیاده‌سازی مجازی‌سازی دسکتاپ تبدیل شده است. البته برای شروع یادگیری تخصص مجازی‌سازی دسکتاپ ابتدا باید بر مباحث دوره نتورک پلاس، دورهٔ MCSA و دورهٔ VMware VCP آشنا باشید
دوره آموزش مجازی‌سازی دسکتاپ با VMware Horizon View 8.5 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شلاهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مجازی‌سازی دسکتاپ با VMware Horizon View 8.5 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی