اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع طراحی یک کانوایر صنعتی به کمک نرم افزار سالیدورکس
مسیر آموزشی

آموزش جامع طراحی یک کانوایر صنعتی به کمک نرم افزار سالیدورکس

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امیر تذکاری0
  • زمان:7 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره 8 ساعته، شما به طور کامل با فرایند محاسبات، طراحی و ساخت واقعی یک کانوایر صنعتی با استفاده از نرم‌افزار SolidWorks آشنا خواهید شد. برخلاف دوره‌های مرسوم که صرفاً به ارائهٔ نکات تئوری می‌پردازند، این دوره به طور کامل بر جنبه‌های کاربردی و عملی طراحی تمرکز دارد و تجربیات شما را به‌عنوان یک طراح صنعتی ارتقا می‌دهد. با گذراندن این دوره ضمن تقویت رزومه و افزایش مهارت طراحی صنعتی، شانس خود را برای ورود به بازار کار و همچنین انجام پروژه‌های طراحی و ساخت دستگاه‌های صنعتی به‌ویژه کانوایرها افزایش می‌دهید. مزایای شرکت در این دوره: تسلط بر فرآیند طراحی و ساخت اجزای کانوایر صنعتی (از جمله شاسی، شفت ها، مکانیزم ها و ...) یادگیری مهارت مهم محاسبات فنی و انتخاب قطعات استاندارد (از جمله موتور گیربکس، بیرینگ، چرخ زنجیر و ...) افزایش دانش ساخت قطعات صنعتی آشنایی با محیط‌ها و ابزارهای ویژه نرم افزار SolidWorks از جمله (toolbox, sheet metal, configuration, ... ) آمادگی برای ورود به بازار کار و یا ارتقای شغلی راهکارهای عملی برای کسب درآمد از طریق ساخت کانوایر ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره: آموزش جامع و  کامل  تمرکز بر روی جنبه های عملی طراحی و ساخت کانوایر مدرس مجرب و متخصص در زمینه طراحی و ساخت دستگاه‌های صنعتی محتوای به روز و مطابق با آخرین استانداردها و روش‌های ساخت این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ مهندسان مکانیک و طراحان صنعتیدانشجویان رشته های طراحی صنعتی و مهندسی مکانیک با گرایش های مختلفافراد علاقه مند به یادگیری مهارت های پولسازکارآفرینان و صاحبان کسب و کار که به دنبال ورود به بازار ساخت کانوایر هستند ما مشتاقانه منتظر استقبال شما از این دوره و آغاز سفری پربار در دنیای طراحی دستگاه های صنعتی هستیم! با شرکت در این دوره، فارغ از سطح دانش و تجربه‌تان، به بهترین نحو یاد خواهید گرفت و مهارتی ارزشمند را برای خود کسب خواهید کرد.
دوره آموزش جامع طراحی یک کانوایر صنعتی به کمک نرم افزار سالیدورکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیر تذکاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع طراحی یک کانوایر صنعتی به کمک نرم افزار سالیدورکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی