اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خلق شخصیت در بلندر Blender – ایده پردازی تا مدل سازی
مسیر آموزشی

آموزش خلق شخصیت در بلندر Blender – ایده پردازی تا مدل سازی

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میلاد صادقی5
  • زمان:5 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بلندر (Blender) نرم‌افزار مدل‌سازی سه بعدی، انیمیشن، تصویرسازی رایانه‌ای، ساخت بازی‌های ویدئویی و ایجاد جلوه‌های ویژه در فیلم‌ها است. یکی از ویژگی‌های برجسته بلندر، قدرت و انعطاف بالای آن است که کاربران با استفاده از آن به راحتی می‌توانند مدل‌های پیچیده، انیمیشن‌های داینامیک و جلوه‌های ویژه حرفه‌ای را ایجاد کنند. در پروژه‌های انیمیشن دو و ‌سه‌بعدی و مشخصا در فرایند خلق کاراکتر، بعد از ایده‌پردازی و آماده شدن کانسپت، نوبت به تولید کاراکتر میرسد. هرچقدر کانسپت یک کاراکتر دقیق‌تر باشد، تولید آن کاراکتر هم با دقت بیشتری انجام خواهد شد؛ بدین معنی که محتوای مفهومی کاراکتر شامل یک استایل نیست بلکه حالت‌های کاراکتر در ری‌اکشن‌های متفاوت را شامل می‌شود. مراحل ایده‌پردازی و طرح کانسپت اولیه تا نهایی، در امتداد هم هستند و در یک فرایند جای می‌گیرند که این فرایند به صورت کاملا خلاقیت‌محور است و در این مرحله به ابزارهای پیچیده‌ای نیاز نیست. سه نمای اصلی برای ساخت یک مدل سه‌بعدی از یک مفهوم، نماهای روبرو (Front)، پشت (Back) و نیم‌رخ (Side) است. در شرایط خاص با توجه به نوع مفهوم که می‌تواند یک کاراکتر خاص یا فانتزی باشد، نماهای بالا یا پایین هم می‌توانند در گروه نماهای اصلی جای بگیرند. در برخی موارد برای بالا رفتن دقت کار، نیاز است تا برای قسمت‌هایی از بدن به صورت کاملا مجزا طرح‌های مشخصی ایجاد شود. نرم‌افزارهای زیادی در حوزه 3D برای سیستم عامل ویندوز وجود دارد که یکی از قدرتمندترین این نرم‌افزارها Blender است. در این آموزش، ابتدا خلق یک شخصیت را دنبال خواهیم کرد، از ایده‌پردازی و رسم نماهای اصلی شروع می‌کنیم و مدل‌سازی کاراکتر خلق شده را به صورت کامل به همراه تمامی جزئیات انجام خواهیم داد.
دوره آموزش خلق شخصیت در بلندر Blender – ایده پردازی تا مدل سازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خلق شخصیت در بلندر Blender – ایده پردازی تا مدل سازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی