اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی تراکت تبلیغاتی قابل برش با Word (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی تراکت تبلیغاتی قابل برش با Word (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تراکت تبلیغاتی یک نوع ابزار بازاریابی است که برای اطلاع‌رسانی به مخاطبان و جذب مشتریان استفاده می‌شود. تراکت‌ معمولا به صورت یک برگه چاپی و شامل اطلاعات مهمی در مورد محصولات یا خدمات مورد نظر، رویدادها یا تخفیفات ویژه است. تراکت‌ در انواع مختلفی از طرح‌ها و رنگ‌ها طراحی می‌شود و جهت تبلیغات برای فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها، در مکان‌های عمومی پخش می‌شود.در صورتی که تراکت، طراحی خلاقانه، چشم‌گیر و جذاب، متناسب با محتوا داشته باشد، می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کند و آن‎ها را به خرید ترغیب کند. تراکت با پاورقی قابل برش، همان‌طوری که از نام آن پیدا است، دارای بخش‌هایی با پاورقی‌های قابل برش و جدا شدن است. هنگامی که می‌خواهیم تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه، کوپن‌های تخفیف یا اطلاعات مهم دیگری را به مخاطبان ارائه دهیم، این نوع تراکت انتخاب مناسبی است. مخاطبان می‌توانند قسمت مورد نظر را به راحتی از تراکت جدا کنند و همراه خود داشته باشند و بدین ترتیب با سهولت و سرعت بیشتری به اطلاعات  یا تخفیف‌ها و امکانات مورد نظر دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کنند.
دوره آموزش طراحی تراکت تبلیغاتی قابل برش با Word (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی تراکت تبلیغاتی قابل برش با Word (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی