اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش علوم تجربی پایه ششم (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش علوم تجربی پایه ششم (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سپیده سلجوقی4.3
  • زمان:4 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این فرادرس برای دانش‌آموزان پایه ششم و در چهارده درس تهیه شده و در آن سعی بر این است که یک زمینه یادگیری مناسب و موثر برای آینده‌سازان ایران عزیز فراهم کنیم. همچنین تلاش کرده‌ایم تا با قرار دادن تصاویر و فیلم‌های متعدد، یک فضای خلاق و سازنده ایجاد کرده و با برانگیختن و هدایت کنجکاوی دانش‌آموزان، از آموزش صرفا بر اساس پرسش و پاسخ‌های متکی به حافظه اجتناب کنیم. یک هدف مهم دیگر این آموزش تاکید بر شناخت و استفاده مسئولانه از طبیعت و محیط زیست است.
دوره آموزش علوم تجربی پایه ششم (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپیده سلجوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم تجربی پایه ششم (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی