اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با Badge با استفاده از فریم ورک W3.CSS (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار با Badge با استفاده از فریم ورک W3.CSS (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در طراحی رابط کاربری، HTML ساختار را ایجاد می کند و CSS به این ساختار شکل داده و ظاهر و نحوه نمایش آن ها را مشخص می کند. ما در این فرادرس، قصد داریم تا یکی از فریمورک های ارائه شده برای CSS با نام W3.CSS را بررسی کنیم. فریمورک W3.CSS فریمورکی است که توسط وب سایت W3Schools برنامه نویسی شده و به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گرفته است. از مزایای فریمورک W3.CSS می توان به واکنش گرا بودن این فریمورک اشاره کرد. همچنین، این فریمورک، تنها از دستورات استاندارد CSS استفاده می کند و مانند سایر فریمورک ها نظیر: Bootstrap و یاFoundation، نیازی به استفاده از جاوا اسکریپت و یا jQuery ندارد.
دوره آموزش کار با Badge با استفاده از فریم ورک W3.CSS (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با Badge با استفاده از فریم ورک W3.CSS (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی