اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تفاوت فایل های زیپ و رر  Zip و RAR (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تفاوت فایل های زیپ و رر Zip و RAR (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فرمت Zip از پرکاربردترین فرمت‌های فشرده‌سازی است که برای ترکیب یک یا چند فایل به صورت فشرده و کاهش حجم آن‌ها و همچنین به عنوان یک استاندارد برای فشرده‌سازی و اشتراک فایل‌ها در اینترنت و دیگر وسایل ذخیره‌سازی استفاده می‌شود. این فرمت از الگوریتم فشرده‌سازی داده Deflate استفاده می‌کند و می‌تواند توسط بسیاری از برنامه‌ها و سیستم‌عامل‌ها پشتیبانی شود، بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی فایل‌های Zip را در هر مکانی باز کنند و استفاده کنند. یکی دیگر از پرکاربردترین فرمت‌های فشرده‌سازی که برای کاهش حجم فایل‌ها و پوشه‌ها استفاده می‌شود فرمت RAR است. این فرمت از الگوریتم فشرده‌سازی پیشرفته‌ای به نام RAR استفاده می‌کند که موجب می‌شود فایل‌های فشرده‌ دارای حجم کمتری نسبت به فایل‌های اصلی باشند. همچنین این الگوریتم قابلیت فشرده‌سازی بهتری نسبت به الگوریتم‌های دیگری دارد، تا جایی که، فایل‌ها و پوشه‌هایی که با استفاده از فرمت RAR فشرده می‌شوند، معمولا دارای حجم کمتری نسبت به فرمت‌های دیگری مانند ZIP هستند.
دوره آموزش تفاوت فایل های زیپ و رر Zip و RAR (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تفاوت فایل های زیپ و رر Zip و RAR (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی