اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت بانک اطلاعاتی سیستم رستوران آنلاین در سی شارپ (#C) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بانک اطلاعاتی سیستم رستوران آنلاین در سی شارپ (#C) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میثم حبیبی5
  • زمان:51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش می خواهیم با استفاده از دانش برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار یک پروژه را به صورت کاملا مستقل بسازیم. این فرادرس تنها یک بهانه برای ارائه مسائل کاربردی و کدنویسی حرفه ای تر برای شما دوستان گرامی است. البته این جدا از آن است که خود موضوع به صورت کاملا کاربردی است، اما شما با آموزش آن و الگوبرداری، می توانید بخش های دیگر سایت ها را نیز به راحتی انجام دهید. این پروژه خود یک تجربه جدید است که می توان از آن برای بالا بردن سطح علمی استفاده نمود. به طور کلی ساختار رستوران به جهت پیچیدگی منحصر به فرد خود باعث می شود تا کاربران با جزئیات مختلف آشنا شوند. ما در این آموزش قصد داریم تا ساخت بانک اطلاعاتی سیستم رستوران آنلاین در سی شارپ (#C) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش ساخت بانک اطلاعاتی سیستم رستوران آنلاین در سی شارپ (#C) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بانک اطلاعاتی سیستم رستوران آنلاین در سی شارپ (#C) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی