اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استفاده از جیسون JSON در اس کیو ال SQL
مسیر آموزشی

آموزش استفاده از جیسون JSON در اس کیو ال SQL

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

قابلیت تبادل داده میان محیط‌های نرم‌افزاری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم‌های نرم‌افزاری مدرن امروزی محسوب می‌شود. با وجود این ویژگی، سیستم‌های جزیره‌ای موجود در سازمان‌ها با سیستم‌های یکپارچه نرم‌افزاری جایگزین خواهند شد و داده‌های سازمان در تمامی بخش‌های آن در دسترس خواهد بود اما لازمه این امر استفاده از پروتکل استاندارد و ساختار داده‌ای مناسب است. ما در این آموزش یاد می‌گیریم که چطور با استفاده از توابع جیسون که در SQL ایجاد شده است با داده‌های JSON کار کنیم و در یک بانک اطلاعاتی رابطه‌ای از ویژگی‌های NoSQL استفاده کنیم. این آموزش در سه فصل ایجاد شده است که در فصل یکم با مفاهیم پایه و مقدماتی JSON آشنا خواهید شد و یاد می‌گیریم که چطور محتوای JSON را ایجاد کرده و چه تفاوتی با ساختار XML دارد. در فصل دوم به سراغ SQL می‌رویم و با دستورات اصلی کار با JSON در SQL آشنا می‌شویم. در نهایت در فصل سوم نیز، نحوه قالب‌بندی خروج JSON با استفاده از دستور 4Json را توضیح می‌دهیم.
دوره آموزش استفاده از جیسون JSON در اس کیو ال SQL دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نعیم یوسفی‌فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استفاده از جیسون JSON در اس کیو ال SQL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی