اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اینترنت اشیا (IoT) با نرم افزار Packet Tracer (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اینترنت اشیا (IoT) با نرم افزار Packet Tracer (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عباس ولی زاده0
  • زمان:26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ما در این فرادرس بر آن شدیم زمینه برای ورود به دنیای شبکه های سیسکو را برای مخاطبان این آموزش که دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه مند به شبکه، مدیران و تکنسین های شبکه و یا علاقه مندان به ارتقای شغلی در زمینه مذکور هستند را طوری فراهم کنیم که با صرفه جویی در زمان و پرداخت کمترین هزینه، توان ورود به این رشته داشته باشند و بتوانند با علاقه مندی بیشتر گامی به سوی تخصص در آینده نزدیک را سپری کنند. ما در این آموزش قصد داریم تا اینترنت اشیا (IoT) با نرم افزار Packet Tracer را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.  
دوره آموزش اینترنت اشیا (IoT) با نرم افزار Packet Tracer (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس ولی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اینترنت اشیا (IoT) با نرم افزار Packet Tracer (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی