اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با Logging در تجهیزات سیسکو Cisco
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با Logging در تجهیزات سیسکو Cisco

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حامد تقوی0
  • زمان:2 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس قصد داریم به بررسی مفهوم Logging در سوئیچ‌ها و روترهای سیسکو (Cisco Router) بپردازیم و پیاده‌سازی عملی، کاربردهای Logging و نقش کلیدی آن در Troubleshooting را آموزش دهیم. سوئیچ و روترهای سیسکو معمولا بسته به اتفاقاتی که در آن‌ها رخ می‌دهد، پیام‌ها یا لاگ‌هایی (Logs) را تولید می‌کنند و هر کسی که تاکنون با این تجهیزات سروکار داشته است، حتما با آن‌ها برخورد کرده است، اما چگونگی آنالیز این لاگ‌ها، مدیریت آن‌ها، راه‌اندازی یک سرور برای دریافت و مدیریت پیام‌ها و بسیاری نکات دیگر، مواردی هستند که در این آموزش به آن‌ها می‌پردازیم.
دوره آموزش آشنایی با Logging در تجهیزات سیسکو Cisco دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد تقوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با Logging در تجهیزات سیسکو Cisco را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی