اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خطاهای اندازه گیری در تحقیق مواد
مسیر آموزشی

آموزش خطاهای اندازه گیری در تحقیق مواد

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به گستردگی تحقیقات در رشته مهندسی مواد و متالورژی، اهمیت آنالیز مناسب نتایج و داده ها به روشنی آشکار است. از این رو و در این فرادرس، به شناخت کلی مفهوم خطا در اندازه گیری و به منظور کسب نتایج ارزشمند با دقت بالا پرداخته شده است، همچنین در دروس مختلف، تحلیل و طبقه بندی داده ها و شناخت ابزارهای اندازه گیری متداول مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به رشد زمینه های تحقیقاتی و آزمایشگاهی این رشته، هدف اصلی این آموزش، شناخت مفهوم خطا و آشنایی با چگونگی برنامه ریزی مناسب آزمایش ها در این زمینه می باشد.
دوره آموزش خطاهای اندازه گیری در تحقیق مواد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یاسمن صابری کاخکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خطاهای اندازه گیری در تحقیق مواد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی