اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش علوم تجربی پایه هشتم – بخش زیست و زمین شناسی
مسیر آموزشی

آموزش علوم تجربی پایه هشتم – بخش زیست و زمین شناسی

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:کرامت زمانی0
  • زمان:5 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بخش زیست‌شناسی و زمین‌شناسی کتاب علوم تجربی هشتم حاوی مطالب مهم و پایه‌ای است که شما را برای یاد گرفتن مطالب مهم‌تر و کاربردی‌تری که در سال‌های آینده در کتاب‌های درسی دارید، آماده می‌کند. در علوم تجربی هفتم شما با برخی از دستگاه‌های بدن مثل دستگاه گردش خون، تنفس و دفع ادرار آشنا شدید. در این فرادرس ابتدا به تدریس مطالب مهمی که در قسمت زیست‌شناسی کتاب علوم تجربی هشتم مطرح‌شده می‌پردازیم تا با دستگاه‌های مختلف بدن انسان مثل دستگاه عصبی و دستگاه تولید‌مثل و اندام‌هایی مثل اندام‌های حسی و حرکتی آشنا شویم و سپس به سراغ بخش زمین‌شناسی رفته تا مطالبی را در رابطه با محیط اطراف و پدیده‌های طبیعی مثل انواع سنگ‌ها و اتفاقاتی که برای آن‌ها در چرخه سنگ می‌افتد، بیاموزیم.
دوره آموزش علوم تجربی پایه هشتم – بخش زیست و زمین شناسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کرامت زمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم تجربی پایه هشتم – بخش زیست و زمین شناسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی