اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با مواد شیمیایی در آزمایشگاه شیمی
مسیر آموزشی

آموزش کار با مواد شیمیایی در آزمایشگاه شیمی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:وحید گرشاسبی0
  • زمان:2 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آزمایشگاه شیمی هیچ ماده‌ای ایمن نیست و بنا بر خطرآفرین بودن و حادثه‌زا بودن این مواد است مگر این که از طریق اصول شناسایی مواد شیمیایی اثبات شود که ایمن هستند. تنوع زیاد در مواد شیمیایی فعال، قابل انفجار، قابل اشتعال و سمی در آزمایشگاه‌های شیمی، وجود یک سیستم و فرایند اصولی در کار و مواجهه با این ترکیبات را ضروری می‌سازد. آموزش افراد شاغل در آزمایشگاه‌های شیمی در کار با مواد شیمیایی و مواجهه با حوادث احتمالی، یکی از مهم‌ترین و موثرترین راه‌کارهایی است که می‌تواند فرهنگ ایمنی را در آزمایشگاه به وجود آورد و گزارشات مختلف روزانه از بروز حوادث مختلف در آزمایشگاه‌های شیمی ضرورت و اهمیت آشنایی با اصول کار با مواد شیمیایی را دوچندان می‌کند. در این آموزش ضمن معرفی فرایند خرید و اصول انبارداری انواع مواد شیمیایی، پروتکل کلی کار با انواع مواد شیمیایی و نیز مواجهه با آن‌ها و بروز حوادث احتمالی بررسی و ارائه می‌شود.
دوره آموزش کار با مواد شیمیایی در آزمایشگاه شیمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید گرشاسبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با مواد شیمیایی در آزمایشگاه شیمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی