اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیاده سازی یک برنامه نقاشی ساده با زبان برنامه نویسی Small Basic (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی یک برنامه نقاشی ساده با زبان برنامه نویسی Small Basic (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، با استفاده از مفاهیمی که در درس پیشین در خصوص رویدادها یا Event ها معرفی شد، یک برنامه نقاشی و ترسیم ساده به صورت گام به گام پیاده سازی شده است. در این برنامه، به صورت هم زمان به چند رویداد پاسخ داده می شود، و در اثر کارهایی که کاربر انجام می دهد، اشکالی بر روی صفحه ایجاد می شوند که در نهایت عملکرد یک برنامه نقاشی را ایجاد می کند.
دوره آموزش پیاده سازی یک برنامه نقاشی ساده با زبان برنامه نویسی Small Basic (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی یک برنامه نقاشی ساده با زبان برنامه نویسی Small Basic (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی