اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بافتنی با دو میل و با تکنیک بدون درز
مسیر آموزشی

آموزش بافتنی با دو میل و با تکنیک بدون درز

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تکنیک بدون درز یک تکنیک بافتنی با دو میل است که در آن می‌توان انواع لباس و کلاه را بدون هیچ‌گونه درزی بافت. با استفاده تکنیک بدون درز می‌توان بافتنی‌های دو میل را به صورت حرفه‌ای بافت و به دلیل مصرف کمتر کاموا، این تکنیک بسیار مقرون‌به‌صرفه است. در این آموزش با استفاده از بافتنی با دو میل و تکنیک بافت بدون درز، ابتدا به بافت کلاه با طرح گیس‌باف می‌پردازیم. سپس شال‌گردن مدل رینگی را آموزش می‌دهیم. در ادامه، کلاه و دستکش دخترانه مدل برگ را می‌بافیم و در نهایت به بافت ژیله جلوباز زنانه و پلیور جلوباز مردانه به صورت مرحله‌به‌مرحله می‌پردازیم. همچنین یادمی‌گیریم که چطور تمام مدل‌هایی که در بافتنی داریم را بدون درز ببافیم و یک کار بسیار زیبا و با بافت حرفه‌ای داشته باشیم.
دوره آموزش بافتنی با دو میل و با تکنیک بدون درز دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اکرم عظیمی فهیم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بافتنی با دو میل و با تکنیک بدون درز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی