اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آشنایی با تکنولوژی‌های بیگ دیتا (Big Data)
مسیر آموزشی

آشنایی با تکنولوژی‌های بیگ دیتا (Big Data)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه دنیای اینترنت موجب به وجود آمدن حجم بسیار بالایی از داده‌ها شده است که ما آن را به‌عنوان کلان داده (big data) می‌شناسیم. این کلان داده‌ها نقش به سزایی در پیشروی صنایع مختلف دارند. دوره آموزش big data مکتب خونه با هدف آشنایی کاربران با این فنّاوری ارائه شده است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.  در این دوره آموزش big data دانشجویان قرار است نحوه کار با داده‌های حجیم را بیاموزند و با تکنیک‌ها و آموزش‌های لازم وارد بازار کار شوند. معرفی دوره آموزش big data دوره آموزش big data مکتب خونه به هدف آموزش فنّاوری کلان داده و آشنایی کاربران با ابزارهای مهم آن توسط محمدصادق دهقان تهیه و تدوین شده است. در این دوره آموزشی که در پنج ساعت محتوای ویدیویی ارائه خواهد شد، دانشجویان با جزئیات مهمی از big data و نحوه استفاده از آن‌ها با ابزارهایی مانند آپاچی هادوپ و آپاچی اسپارک آشنا خواهند شد. هدف از دوره آموزش big data هدف این دوره آموزش مبانی Big Data و آشنایی مقدماتی با ابزارهای این حوزه هست. این ویدیوها بخشی از ارائه‌های دوره کارآموزی نیمبو هست که توسط شرکت سحاب پرداز برگزار شده و سرفصل‌های دوره شامل مباحث زیر است: آشنایی با SQL ها و NoSQL ها آشنایی با Hadoop آشنایی با HBase و کاربردهای آن آموزش مفاهیم Spark دوره آموزش big data برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش کلان داده مکتب خونه برای تمامی افرادی که به حوزه هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و کلان داده علاقه‌مند هستند توصیه می‌شود. با یادگیری مباحث کلان داده دانش کاربران از حوزه‌های مذکور بسیار بالا می‌رود و فرصت ورود به بازار برای آن‌ها فراهم می‌شود. اگر به فکر یادگیری مفاهیم کلان داده هستید این دوره آنلاین داده‌های حجیم را از دست ندهید. پیش‌نیاز دوره آموزش کلان داده چیست؟ این یک دوره آموزشی از صفرتا صد بیگ دیتا نیست و شما در این دوره big data کار با ابزارهای مختلفی را یاد خواهید گرفت. از همین رو این دوره یک سری پیش‌نیاز دارد که بهتر است کاربر از قبل با آن‌ها آشنا باشد. برنامه‌نویسی پایتون sql server برای یادگیری مفاهیم بالا می‌توانید از دوره‌های آموزش زبان برنامه‌نویسی پایتون مکتب خونه و دوره‌های مربوطه به sql server بهره ببرید.  
دوره آشنایی با تکنولوژی‌های بیگ دیتا (Big Data) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط رحیم داستار، سید امین میرزایی و ... مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با تکنولوژی‌های بیگ دیتا (Big Data) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی