اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی اسمبلی + مبانی و حل مثال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی اسمبلی + مبانی و حل مثال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آشنایی با زبان برنامه‌نویسی Assembly اهمیت بسیاری دارد زیرا این زبان به برنامه‌نویسان کمک می‌کند که به طور مستقیم و کنترل‌شده بر روی سطح سخت‌افزار کار کنند. زبان Assembly به عنوان یک زبان سطح پایین، نزدیک به زبان ماشین و ساختارهای سخت‌افزاری است و این ویژگی به برنامه‌نویسان امکان می‌دهد تا به طور مستقیم دستوراتی را برای کنترل عملیات‌های سخت‌افزاری مانند حافظه، ورودی و خروجی، محاسبات عددی و منطقی و ... بنویسند. این نوع آشنایی معمولا در حوزه‌هایی مانند طراحی سیستم‌های نهفته، برنامه‌نویسی سطح پایین سیستم‌های عامل، بهینه‌سازی کد و توسعه نرم‌افزارهایی که نیاز به کنترل دقیق بر روی سخت‌افزار دارند، بسیار ارزشمند است. به علاوه، آشنایی با زبان Assembly می‌تواند به برنامه‌نویسان کمک کند تا عملکرد برنامه‌های خود را بهبود بخشند، کنترل بهتری بر سخت‌افزار داشته باشند و درک عمیق‌تری از ساختار و عملکرد سیستم‌های کامپیوتری پیدا کنند.
دوره آموزش برنامه نویسی اسمبلی + مبانی و حل مثال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی اسمبلی + مبانی و حل مثال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی