اطلاعات دوره
آموزش تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R (مقدماتی)
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R (مقدماتی)

383,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 383,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:فرزاد مینویی4.7
  • زمان:8 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان برنامه نویسی R ازآنجایی‌که امروزه زبان‌های برنامه‌نویسی زیادی در دسترس عموم مردم قرار دارند، گاهی تصمیم‌گیری برای انتخاب یک مورد از آن‌ها دشوار است. در نتیجه، برنامه‌نویسان اغلب با معضل انتخاب یک‌ زبان مناسب با مشکلات زیادی روبه رو می‌شوند. زبان R یکی از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی در کاربردهای خاص خودش است که با استفاده از آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی r مکتب‌خونه می‌توانید مسیر خود را با این زبان پیدا کنید. R چیست؟ R یک‌زبان و محیطی برای محاسبات آماری و گرافیک است. این زبان برنامه‌نویسی متن باز است و اغلب به‌عنوان ابزاری برای تجزیه‌ و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.محیط نرم‌افزار R شامل مجموعه یکپارچه‌ای از امکانات نرم‌افزاری است که برای دستکاری داده‌ها، محاسبه و نمایش گرافیکی طراحی‌شده است. ویژگی‌های محیط: یک مرکز ذخیره‌سازی و مدیریت داده با کارایی بالا مجموعه‌ای از عملگرها برای محاسبات آرایه، عمدتا ماتریس‍‌‍‌ها مجموعه گسترده، به راحتی قابل درک و یکپارچه از ابزارهای میانی که به تجزیه‌ و تحلیل داده‌ها اختصاص داده‌شده است امکانات گرافیکی برای تجزیه‌ و تحلیل و نمایش داده‌ها که روی صفحه یا نسخه چاپی کار می‌کند. این زبان برنامه‌نویسی توسعه‌ یافته، ساده و موثر، دارای توابع بازگشتی تعریف‌شده توسط کاربر، حلقه‌ها، شرطی‌ها و امکانات ورودی و خروجی است. با توجه به ویژگی‌هایی که زبان برنامه‌نویسی R دارد امروزه نیاز مبرم به آموزش‌های این زبان بسیار بالا است. آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی r بهترین منبع برای شروع یادگیری این زبان است.   بیشتر بدانید
دوره آموزش تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R (مقدماتی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرزاد مینویی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 383,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R (مقدماتی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

دوره بسیار مفیدی بود. برای من دغدغه اصلی این بود که شاید این دوره پایه ریاضی قوی بخواد ولی کیفیت و شیوه‌ی تدریس مدرس به نحوی بود که مباحث بخوبی فهم میشد.

اکرم

با سلام خسته نباشید و تشکر از استاد مینویی عزیز، من هیچ اطلاعاتی نسبت به زبان برنامه نویسی R نداشتم ولی بیان استاد انقدر شیوا و قابل فهم یود که حتی پیجیده ترین مثال ها رو با بیان خیلی ساده ای توضیح میدادن، همچنین تشکر ویژه دارم بابت کامنت هایی که در مورد تصحیح پروژه نهایی گذاشته بودند واقعا عالی بود همه چی، متشکرم

رضا

سلام، من این دوره را به تازگی به اتمام رساندم و معتقدم دوره ی بسیار خوبی برایم بود. قبلا با زبان R آشنایی نداشتم و باید بگویم استاد محترم با دقت در انتخاب مسئله‌ ها و پروژه های کاربردی دستورات مفیدی را آموزش داده اند. پروژه ی نهایی هم برایم بسیار هیجان انگیز بود و سعی کردم با دقت به انجام برسانم. در کل از درس اول این دوره بسیار راضی ام و سعی می‌کنم کل پنج درس دوره ی Business Analytics را با نقشه ی راه دکتر مینویی گرامی ادامه دهم.

ملیحه

سلام. بسیار متشکرم از این دوره کاربردی، که بسیار خوب هم توسط استاد مینویی تدریس شده بود. هر چند به دلیل اطلاعات کم من در این زمینه، فکر می کنم تنها به من کمک کرد که بفهمم که هیچ چیز نمی دونم، و به کار بیشتری در این زمینه نیاز دارم. در واقع فقط از جهل مرکب خارج شدم :) من تجربه ی کار آماری زیادی با spss دارم ولی گویا کار با این نرم افزار خیلی متفاوت هست. امیدوارم با گذراندن دوره های بعدی بتونم مشکلاتی که در زمینه تفکر آماری و برنامه نویسی دارم حل بشه.

ریحانه

با تشکر از زحمات استاد مینویی گرانقدر و کیفیت بالای تدریسشون در این دوره کاربردی! به شدت پیشنهاد می کنم حتی اگر هیچ زمینه ای سابقا در برنامه نویسی و علوم داده ندارید هم این دوره رو بگذرونید و برای کوییزها وقت بذارید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی